عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 24 / 1 / 1394
بازدید : 1417
نویسنده : خورشید
قدرت عجیب مردی که سوپرمن واقعی است!!! + عکس

قدرت عجیب یک مرد جوان چینی سوژه رسانه ها شده و او را سوپرمن واقعی می نامند.

یک راهب جوان چینی در شائولین سر بسیار قدرتمندی دارد به طوریکه حتی مته برقی نیز نمی تواند به سر این آقای عجیب نفوذ کند.  آقای « ژائو رویی» راهب چینی ۲۴ ساله است که به تازگی با انتشار یک فیلم از توانایی هایش شهرتی جهانی پیدا کرده است. ژائو در این فیلم یک مته برقی یا همان دریل رابه سر خود فشار می دهد اما نه تنها این دریل به جمجمه اش هیچ آسیبی نمی رساند بلکه حتی پوستش را نیز نمی خراشد.

قدرت عجیب مردی که سوپرمن واقعی است!!! + عکس

قدرت عجیب مردی که سوپرمن واقعی است!!! + عکس

توانایی های عجیب و غریب ژائو به اینجا ختم نمی شود. او می تواند یک صفحه ضخیم آهنی را با چندبار کوبیدن به مغز سرش خم کند یا روی یک خنجر به رو بخوابد بدون آنکه به وی جراحتی وارد شود و حتی در این حالت سازه محکمی به پشتش کوبیده شود.

ژائو از کودکی مجذوب هنر کونگ فو شد و در سن ۱۶ سالگی به دلیل علاقه ای که داشت از خانه فرار کرد و وارد معبد شائولین شد. او در طول ۲ سال در این معبد نزد استادانش آموزش دید و در این زمینه مطالعاتش را با دیگر استادان گسترش داد و حالا در سن ۲۴ سالگی تبدیل به یک استاد بسیار ماهر شده است.

قدرت عجیب مردی که سوپرمن واقعی است!!! + عکس

قدرت عجیب مردی که سوپرمن واقعی است!!! + عکس

توانایی های خارق العاده ژائو باعث شده که او یک سوپرمن واقعی به نظر برسد. سوپرمنی آسیب ناپذیر که هیچکس نمی تواند او را شکست دهد اما او اعتراف می کند که برای رسیدن به چنین قدرتی بارها در تمریناتش آسیب دیده است. شائو می گوید برای اولین بار که دریل روی سرش امتحان کرد خراش دردناکی پیدا کرد اما توانست با تمرینات زیاد از پس این موضوع بر بیایدو حالا می تواند ۱۰ ثانیه قدرت یک مته برقی را تحمل کند.

احتمالا ژائو در آینده تبدیل به قهرمان رویایی کودکان چینی خواهد شد و اگر پایش به سینما باز شود شاید جای ستارگان سینمای چین مانند «جکی چان»، «جت‌لی» و حتی « بورس لی » را در محبوبیت حسابی تنگ کند.
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغseemorgh.com/entertainment



:: موضوعات مرتبط: عجایب خلقت , ,
تاریخ : چهار شنبه 24 / 1 / 1394
بازدید : 950
نویسنده : خورشید

آزاده نامداری مورد ضرب و شتم فرزاد حسنی قرار گرفت /آقای حسنی واگذارت میکنم به خدا

عکس فرزاد حسنی وقتی آزاده نامداری را کتک زد! نامداری برای اولین بار از این فاجعه گفت

آزاده نامداری عکسی از زندگی شخصی اش با فرزاد حسنی را برای اولین بار علنی کرد.

در پی انتشار عکس های آزاده نامداری واحسان علیخانی آزاده نامداری عکس و متنی منتشر کرد و خیلی از مسایل زندگی شخصی اش با فرزاد حسنی را علنی کرد:

آزاده نامداری مورد ضرب و شتم فرزاد حسنی قرار گرفت

آزاده نامداری مورد ضرب و شتم فرزاد حسنی قرار گرفت
 

سلام،،علیرغم این گلهای قشنگ میخوام حرفهای تلخی بزنم.حرفهایی که میدونم خودم وخانوادمو بیش ازهرکسی رنج میده.اما افسوس که من ابدا اهل لاپوشونی نیستم..حیلی اینروزا تحت فشارم، واذیت شدم.دلگیر نشید حتی ازکامنتای گاه به گاه شما،من ادعای شجاعت نمیکنم اما دیگه صبرم سراومده،بعد انتشار بی موقع عکسهای بیهوده که مربوط به دوسال پیش بود،یا شنیدن حرفهای نامربوط درباره خودم اززبان کسی که خودش بهتر از هرکسی میدونه چقدددر دروغ میگه وبرای رسیدن به هدفش حاضره هرحرفی بزنه حتی تهمت،بی آبرویی،،وسناریوهایی بنویسه که فقط خداو من وخودش میدونیم و چقددر کثیف ودروغه... پست بعدی من حال خودمو بهم میزنه،یکی دوبار بیشتر نگاش نکردم.اما من این عکسو منتشر میکنم تا هرکی دلش میخواد قضاوت کنه که آیا من که عاشق زندگی،بچه،آینده،بودم وپراز شوق زندگی،،میتونستم ادامه بدم؟

پست دوم: متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رومنتشر کنم..اما دیگه باید،،،بایدد...این عکس مستنده.وبسیاری ازمدیران محترم تلویزیون خودمو وحالمو رویت کردن... امروزبه لطف دروغگویی ایشون مستند من پخش نشد،،وهزار اتفاق تلخ دیگه...من الان سرپام،خوبم.زندگی میکنم،درس میدم،،کارمیکنم ودوباره زنده شدم..متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده شو مسپره دست کسی که به نزدیکترین کسش رحم نکرد،،به تایید دوستانش ازدواج بامن فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود،،به لطف پدرم من حق طلاق داشتم وگرنه شاید الان زنده نبودم..این عکس تلخه ولی واقعیه،برای هوادارایی میگم که ازایشون بت ساختن،بتی که به هییییچ مسلکی پابند نیس،دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی ازایشون بیاره.آقای حسنی،،میدونم دهنت بازمیشه به هر تهمتی.اما من واگذارت میکنم بخدا..وخوشحالم که دیگه نمیبینمت.فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدتهاست حتی خودم گوشش ندادم...والسلام.

گردآوری : گوه فرهنگ و هنر سیمرغ seemorgh.com/culture



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
تاریخ : چهار شنبه 24 / 1 / 1394
بازدید : 1358
نویسنده : خورشید
ژورنال جدید لباس بانوان
جدید ترین و زیباترین مدل های روزجهان
مجموعه ای بی نظیر بیش از 1000 مدل لباس جدید بانوان
بهترین پوشاک بانوان -  انواع کیف، کت و شلوار،
لباس نامزدی، سارافون مجلسی، لباس زمستانه
انواع کفش، کت و دامن، مانتو و تونیک، تاپ مجلسی و...
صدها لباس از ده ها دسته بندی مختلف

در قالب پکیج اورجینال و شکیل

قیمت : 10000   تومان

محتویات مجموعه ژورنال جدید لباس بانوان: - انواع کیف - کت و شلوار - لباس نامزدی - سارافون مجلسی - لباس زمستانه - انواع کفش - کت و دامن - مانتو و تونیک - تاپ مجلسی - روسری - بلوز مجلسی - لباس شب - تی شرت و تونیک - لباس پاییزه - اسپرت
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی  دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب  منزل یا  محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست  بپردازید. جهت  مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 10000   تومان



:: موضوعات مرتبط: پوشاک , ,
:: برچسب‌ها: ژورنال جدید لباس بانوان ,

با سلام امیدوارم لحظات خوب وخوشی را در فان کلوب آذرخش سپری کنید ومطالب دلخواهتان را بیابید وبا نظراتتان من را در بهتر شدن فان کلوب یاری رسانید

برای بهتر شدن اذرخش چه باید کرد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فان کلوب آذرخش و آدرس azarakhsh2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 610
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1


کد هدایت به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com