عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 6 / 7 / 1394
بازدید : 1679
نویسنده : خورشید

علت درگذشت هما روستا بازیگر پیشکسوت سینما +عکس

 

به گزارش پرداد به نقل از ایسنا : «هما روستا» بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، چهارم مهرماه همزمان با سالروز تولدش دار فانی را وداع گفت و جامعه هنری را در اندوه تازه ای فروبرد.

این بازیگر که در واپسین سال‌های عمرش با سرطان مبارزه می‌کرد، چندی پیش برای ادامه درمان به آمریکا رفت، اما معالجه در آن کشور نیز بی‌ثمر ماند و متاسفانه او روز گذشته درگذشت.

علت درگذشت هما روستا بازیگر پیشکسوت سینما +عکس

محمدحسن معجونی، از هنرمندان تئاتر و یکی از دوستان نزدیک خانم روستا با تأیید خبر درگذشت وی، گفته است که قرار است پیکر این هنرمند فقید به ایران منتقل شود، اما از آنجا که او در آمریکا فوت کرده است، این انتقال چند روزی زمان می‌برد و طول می کشد.

هما روستا، 4 مهرماه 1323 متولد شده بود. او که بازیگری و کارگردانی تئاترهای مختلفی را در کارنامه‌اش داشت همسر مرحوم حمید سمندریان، کارگردان نامدار تئاتر ایران بوده است. استاد حمید سمندریان نیز سال 1391 از دنیا رفت.

هما روستا از بازیگران توانمند و پیشکسوت ایرانی بود که در کارنامه هنری خود ایفای نقش در نمایش‌هایی همچون "باغ آلبالو" و "ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی" و همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر "پرنده کوچک خو‌شبختی" و "از کرخه تا راین" را ثبت کرده بود.

در ساعات ابتدایی (یکشنبه) بهاره رهنما، بازیگر سینما و تئاتر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از درگذشت هما روستا خبر داده بود که پیگیری‌های ما از صحت این خبر حکایت دارد.

علت درگذشت هما روستا بازیگر پیشکسوت سینما +عکس



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
:: برچسب‌ها: هما روستا ,
تاریخ : شنبه 10 / 6 / 1394
بازدید : 944
نویسنده : خورشید

 

تسلیت بازیگران برای فوت علی طباطبایی + تصاویر

 

سید کمال طباطبایی تهیه کننده سینما گفت: پسرم شب گذشته بر اثر ایست قلبی ما را تنها گذاشت.

وی عنوان کرد: من اصلا حال مساعدی ندارم و نمی توانم بیش از این توضیح دهم.

سید کمال طباطبایی خاطرنشان کرد: فوت علی مرا شوکه کرد. چگونه این غم بزرگ را تحمل کنم؟

زنده یاد علی طباطبایی متولد 1362 بازیگر سینما و تلویزیون ایران شب گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت. سید علی طباطبایی بازیگر جوان کشورمان که همه ما او را با نقش رهی در سریال بچه های نسبتا بد می شناسیم اولین کارش در «سالاد فصل» محصول سال 1383 به تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی، نویسندگی و کارگردانی فریدون جیرانی آغاز کرد.

واکنش برخی از هنرمندان در پی درکذشت ناگهنی زنده یاد علی طباطبایی

نسرین مقانلو : انه الله وانا الیه الراجعون علی طباطبایی بازیگر جوان سینما و تلویزیون بر اثر سکته قلبی در گذشت تسلیت به خانواده محترمش ودوستان روحش شاد و درآرامش باد

سعید داخ : علي طباطبايي جوان هم از بين ما رفت … روحش شاد

امیر جعفری : خداحافط رفیق…

هلیا امامی : باور كردني نيست تحمله اين روزاي سخت فقط يه صبر عظيم از سمته خدا ميخواد براي دله داغدار خانوادش و همه ي دوستان و طرفداران علي طباطبايي كه با رفتنش داغه بزرگي بر دله بازمانده ها گذاشت

رز رضوی : علي طباطبايي هم از بين ما رفت .روحش شاد ويادش گرامي . چقدر كوتاه است فاصله بين اومدنو و رفتنمون وچقدر غم انگيزه فهميدن واقعيت بودن ما آدمها تو دنيا انقدر زودگذر و لحظه اي شده… خداوند به خانواده بسيار محترم طباطبايي صبر بده

برزو ارجمند : اى واى، على جان روحت شاد، خدا به خانواده ات صبر بده، اگه شد سلام منو به پدرم برسون

علیرام نورایی : باز هم خبر بد! خبرى كه با شنيدنش خشكم زد… امشب على طباطبايى بازيگر جوان و دوست داشتنى رو از دست داديم… تسليت به خانواده محترم طباطبايى ، جامعه هنرى و همه مردم ايران… خدا به پدر و مادرش صبر بده دوستان عزيز مهم نيست علت مرگ چى بوده مهم اينه كه متاسفانه اين جوون ديگه بينمون نيست پس لطفأ با كنجكاوى در مورد علت فوت يا پر و بال دادن به شايعات بى اساس باعث آزردگى روح اون مرحوم و خانواده و نزديكان داغدارش نشيم روحش در آرامش

سیاوش خیرابی : هيچى ندارم بگم فقط ميدونم حالم خيلى بده. على كاش الان زنگ بزنى بگى سيا سر كار بودى. با كمال ناباورى بايد تسليت بگم به خانوادت على تسليت ميگم به خانواده دوست عزيزم

کاوه سماک باشی : علی عزیزم؛ دوست مهربان،مؤدب؛دوست داشتنی من دیگر در جمعمان نیست.روحت شاد رفیق.همیشه درکنارم و در یادم خواهی ماند.تا روزی که زنده ام

                                                                                   

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
:: برچسب‌ها: فوت ناگهانی علی طباطبایی ,
تاریخ : چهار شنبه 2 / 6 / 1394
بازدید : 1104
نویسنده : خورشید

فلج شدن بازیگر سریال ستایش بدلیل اشتباهات پزشکی! +عکس

 

به گزارش پرداد به نقل از میزان آنلاین : در حالی که در ماه های اخیر مدام از کم کاری پزشکان داخلی سخن گفته شده حالا یک بازیگر سینما از اشتباه مهلک پزشکان بیمارستانی در آلمان گفته که به فلج شدن دست های وی انجامیده است.

فلج شدن بازیگر سریال ستایش بدلیل اشتباهات پزشکی! +عکس

شهاب عسکری بازیگر فیلم “دست‌های آلوده” گفت: متاسفانه به دلیل اشتباه پزشکان آلمانی مدت‌ها فلج شدم و در حال حاضر خانه نشین هستم.

این بازیگر و دوبلور پیشکسوت با اشاره به وضعیت جسمانی خود گفت: چند سال پیش صدایی در سرم من را به شدت اذیت می کرد که پزشکان برای رسیدن به دلیل آن آزمایش و عکس هایی را نوشتند. بعد از بررسی‌های بسیار متوجه گرفتگی‌های رگ در قسمت چپ و راست سر من شدند و در نهایت بایستی تحت عمل جراحی قرار می‌گرفتم تا مشکل حل شود و سلامت کامل را بدست آورم.

عسکری که آخرین تجربه بازیگریش سریال “ستایش” بود تصریح کرده است: به دلیل نداشتن توان مالی و با توجه به این مطلب که من ۳۱سال است که مقیم آلمان می باشم و در آنجا بیمه بودم به این کشور رفتم و تحت عمل جراحی قرار گرفتم.

این بازیگر ادامه داد: متاسفانه رگی که مورد عمل جراحی قرار گرفته بود بعد از جراحی عفونت کرد و نزدیک به ۹۰درصد از ناحیه نخاع فلج شدم و مشکلات زیادی پیدا کردم.

عسگری اظهارداشت: بعد از آمدن به ایران و صرف هزینه های درمانی بسیار دوباره به آلمان برگشته و با درمان های متفاوت توانستم ۸۰درصد از فلجی خود را برطرف کنم.

بازیگر فیلم هایی مانند “تفنگ شکسته” و “آقای رییس جمهور” افزود: پیش از عید به ایران آمدم و در آثار بسیاری گویندگی کردم ولی برای بازی در فیلم سینمایی هنوز دعوت نشده‌ام و در حال حاضر خانه نشین شده‌ام.



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
تاریخ : جمعه 23 / 2 / 1394
بازدید : 1046
نویسنده : خورشید

سانسور عجیب در تلویزیون صدا و سیما!!                

سانسور عجیب در تلویزیون صدا و سیما!!          

اولین قسمت از سریال «بی عدالتی» از شبکه اول سینما پخش شد. این سریال با سانسورهای فاحشی همراه بود که در ادامه می بینید.

شب گذشته اولین قسمت از سریال «بی عدالتی» از شبکه اول سینما پخش شد. اما برخی صحنه های این سریال حاکی از مهارت خاص صداوسیما برای سانسور تصاویر نامناسب است.

 سریال بی عدالتی ژانری درام و جنایی دارد که در پنج قسمت ۴۰ دقیقه ای از شنبه تا چهارشنبه هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود.

این سریال با نام خارجی INJUSTICE محصول سال ۲۰۱۱ کشور انگلیس است که "آنتونی هاراویتز" آن را کارگردانی کرده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: زندگی آرام و موفق ویلیام تراورس ناگهان براساس  سلسله اتفاقاتی بهم می ریزد. او که سال ها قبل درگیر یک پرونده قضایی بوده و به خوبی توانسته بود از چنگ عدالت فرار کند با رو شدن اسناد و مدارکی و...

در تصویر زیر یک آباژور به این فیلم اضافه شده است و در تصویر بعدی خبری از آباژور نیست. یکی از کاربران شبکه های اجتماعی تیتر «آباژوری که زیاد می دانست» را برای این تصویر انتخاب کرده است!

axx.jpg

روش جدید سانسور در تلویزیون

 

گفتنی است در سال‌های اخیر صداوسیما توانسته است با درنظر گرفتن باورهای اخلاقی و دینی مردم ایران، فیلم های روز دنیا را به نمایش بگذارد.
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ seemorgh.com/culture منبع : مجله مهر



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
:: برچسب‌ها: سانسور , ,
تاریخ : جمعه 23 / 2 / 1394
بازدید : 959
نویسنده : خورشید

عکس: صفحه اول شناسنامه رضا عطاران

 
 رضا عطاران عکس زیر را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به مناسبت سالروز تولدش منتشر کرد.
عکس: صفحه اول شناسنامه رضا عطاران
 


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
:: برچسب‌ها: رضا عطاران , عکس ,
تاریخ : جمعه 23 / 2 / 1394
بازدید : 957
نویسنده : خورشید

«فاطماگل» اسلامی هم می آید

 
 
کارگردان «کلاه پهلوی» گفت: یک سریال و یک نسخه سینمایی با اقتباسی از «فاطما گل»با نام «زینب» می‌سازم.
ضیاالدین دری از ساخت فیلم و سریالی به نام «زینب» خبر داده و گفت:‌ این اثر براساس مجموعه ترکیه‌ای «فاطما گل» ساخته می‌شود.وی با بیان اینکه در مرحله نگارش سیناپس به فکر نسخه سینمایی و سریالی اثر است، افزود: نسخه ایرانی مجموعه «فاطما گل» در قالب سینمایی و منطبق بر ویژگی‌های اسلامی و وجه اخلاق‌گرایانه آن نوشته شده است.دری اضافه کرد: در حال حاضر مشغول جذب حمایت مالی از سوی مقامات سینمایی برای تولید این اثر سینمایی هستم که در صورن حمایت و استقبال کار را شروع می‌کنم.
 
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
:: برچسب‌ها: فاطماگل , سینما ,
تاریخ : چهار شنبه 24 / 1 / 1394
بازدید : 945
نویسنده : خورشید

آزاده نامداری مورد ضرب و شتم فرزاد حسنی قرار گرفت /آقای حسنی واگذارت میکنم به خدا

عکس فرزاد حسنی وقتی آزاده نامداری را کتک زد! نامداری برای اولین بار از این فاجعه گفت

آزاده نامداری عکسی از زندگی شخصی اش با فرزاد حسنی را برای اولین بار علنی کرد.

در پی انتشار عکس های آزاده نامداری واحسان علیخانی آزاده نامداری عکس و متنی منتشر کرد و خیلی از مسایل زندگی شخصی اش با فرزاد حسنی را علنی کرد:

آزاده نامداری مورد ضرب و شتم فرزاد حسنی قرار گرفت

آزاده نامداری مورد ضرب و شتم فرزاد حسنی قرار گرفت
 

سلام،،علیرغم این گلهای قشنگ میخوام حرفهای تلخی بزنم.حرفهایی که میدونم خودم وخانوادمو بیش ازهرکسی رنج میده.اما افسوس که من ابدا اهل لاپوشونی نیستم..حیلی اینروزا تحت فشارم، واذیت شدم.دلگیر نشید حتی ازکامنتای گاه به گاه شما،من ادعای شجاعت نمیکنم اما دیگه صبرم سراومده،بعد انتشار بی موقع عکسهای بیهوده که مربوط به دوسال پیش بود،یا شنیدن حرفهای نامربوط درباره خودم اززبان کسی که خودش بهتر از هرکسی میدونه چقدددر دروغ میگه وبرای رسیدن به هدفش حاضره هرحرفی بزنه حتی تهمت،بی آبرویی،،وسناریوهایی بنویسه که فقط خداو من وخودش میدونیم و چقددر کثیف ودروغه... پست بعدی من حال خودمو بهم میزنه،یکی دوبار بیشتر نگاش نکردم.اما من این عکسو منتشر میکنم تا هرکی دلش میخواد قضاوت کنه که آیا من که عاشق زندگی،بچه،آینده،بودم وپراز شوق زندگی،،میتونستم ادامه بدم؟

پست دوم: متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رومنتشر کنم..اما دیگه باید،،،بایدد...این عکس مستنده.وبسیاری ازمدیران محترم تلویزیون خودمو وحالمو رویت کردن... امروزبه لطف دروغگویی ایشون مستند من پخش نشد،،وهزار اتفاق تلخ دیگه...من الان سرپام،خوبم.زندگی میکنم،درس میدم،،کارمیکنم ودوباره زنده شدم..متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده شو مسپره دست کسی که به نزدیکترین کسش رحم نکرد،،به تایید دوستانش ازدواج بامن فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود،،به لطف پدرم من حق طلاق داشتم وگرنه شاید الان زنده نبودم..این عکس تلخه ولی واقعیه،برای هوادارایی میگم که ازایشون بت ساختن،بتی که به هییییچ مسلکی پابند نیس،دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی ازایشون بیاره.آقای حسنی،،میدونم دهنت بازمیشه به هر تهمتی.اما من واگذارت میکنم بخدا..وخوشحالم که دیگه نمیبینمت.فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدتهاست حتی خودم گوشش ندادم...والسلام.

گردآوری : گوه فرهنگ و هنر سیمرغ seemorgh.com/culture



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
تاریخ : جمعه 17 / 10 / 1393
بازدید : 1134
نویسنده : خورشید

جشن عروسی مهران غفوریان/ عکس

 
گروه وبگردی «تیتریک»، مهران غفوریان، کمدین شناخته شده سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. عکس منتشر شده متعلق است به به جشن عروسی غفوریان با حضور امیر نوری، رضا یزدانی،علی اوجی و شهرام زمانی در دی ماه ۱۳۹۳.

جشن عروسی مهران غفوریان/ عکس


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
تاریخ : چهار شنبه 3 / 9 / 1393
بازدید : 828
نویسنده : خورشید

حضور خواننده رپ زیرزمینی در مراسم مرتضی پاشایی با یک بادیگارد ترسناک!! + عکس

آرمین زارعی (آرمین توای‌اف‌ام)، خواننده زیرزمینی موسیقی کشور که به دنبال اخذ مجوز از وزارت ارشاد است، با همراهی بادیگارد در مراسم ختم زنده یاد مرتضی پاشایی حضور پیدا کرد که وضعیت ظاهری این محافظ بیشتر از هر چیز جلب توجه می کرد!

 
217160

آرمین زارعی (آرمین توای‌اف‌ام)، خواننده زیرزمینی موسیقی کشور که به دنبال اخذ مجوز از وزارت ارشاد است، با همراهی بادیگارد در مراسم ختم زنده یاد مرتضی پاشایی حضور پیدا کرد که وضعیت ظاهری این محافظ بیشتر از هر چیز جلب توجه می کرد!

حضور خواننده رپ زیرزمینی در مراسم مرتضی پاشایی با یک بادیگارد ترسناک!! + عکس

حضور خواننده رپ زیرزمینی در مراسم مرتضی پاشایی با یک بادیگارد ترسناک!! + عکس

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
:: برچسب‌ها: آرمین ,
تاریخ : سه شنبه 26 / 5 / 1393
بازدید : 888
نویسنده : خورشید
خبر جدایی آزاده نامداری از فرزاد حسنی بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت. بعد از گفت‌وگوی آزاده نامداری با روزنامه صبا و اعلام تلویحی جدایی‌اش از فرزاد حسنی، سایه این خبر همچنان بر سر فضای رسانه‌ای سنگینی می‌کند.طوری‌که حتی چندروز پس از انتشار این گفت‌وگو، حاشیه‌های آن بیشتر و بیشتر می‌شود.

به گزارش صبحانه، بگومگوی رسانه‌ای خبرنگار نزدیک به فرزاد حسنی با آزاده نامداری.حاشیه‌های رسانه‌ای شدن یک جدایی رسانه‌ای همچنان ادامه دارد. بعد از گفت‌وگوی «آزاده نامداری» با «روزنامه صبا» که دوشنبه 20 مردادماه منتشر شد،یک خبرنگار که گفته می‌شود رابطه نزدیکی هم با «فرزاد حسنی» دارد، با انتشار یک یادداشت به این موضوع واکنش نشان داد. یادداشتی که با تیتر « الو... من دارم عروسی می کنم» در یک سایت متعلق به یک تلویزیون اینترنتی منتشر شد. دوست خبرنگار فرزاد حسنی در این یادداشت از نامداری به خاطر رسانه ای کردن طلاقش گلایه کرده‌بود. اما نامداری هم ساکت ننشست واین یادداشت را بی پاسخ نگذاشت.

آقای خبرنگار در بخشی از این یادداشت نوشته بود: «هیچ وقت اون روزی که شماره فرزاد حسنی روی تلفنم افتاد رو فراموش نمی کنم؛ البته نه اینکه قبلش با هم ارتباط نداشتیم ها نه، ولی اون روز یه انرژی و هیجان دیگه ای تو صداش بود. (اصولا خیلی کم پیش میاد فرزاد از اتفاقی هیجان زده شه!) وقتی گفت داداش دارم ازدواج می کنم رو هیچ وقت یادم نمی ره. اولش فکر می کردم داره شوخی می کنه، چون تو ذهن خودم همیشه فرزاد رو پسر مستقلی می دیدم و بعید می دونستم از مجرد بودنش ناراضی باشه، ولی اون روز تمام تصوراتم نسبت بهش عوض شد.»

او در ادامه، ماجرای رسانه‌ای شدن خبر ازدواج و انتشار گزارش و عکس‌های عقد این زوج رسانه‌ای را بازگو کرده و در پایان، این‌طور از آزاده نامداری گلایه می‌کند:«تنها یک سوال از آزاده نامداری دارم؛ خانم نامداری... شما که می دانستی بهتر است این آتش زیر خاکستر و محرمانه بماند، چرا اینگونه خبر طلاق تان را رسانه ای کردید؟ مگر نه اینکه شما مجری تلویزیونی هستید که میلیون ها بیننده پای حرف هایتان می نشینند، به‌تان اعتماد می کنند و شما و همکارانتان را الگوی زندگیشان قرار می دهند؟ چرا فرزاد با آن زبان نیش دار و تند و البته بی پروایش (که بارها و بارها چوبش را خورده)، قفل سکوت به زبانش زده و لام تا کام حرف نمی زند؟ اینکه همیشه چهره های سرشناس از مطبوعاتی ها شاکی اند که چرا در زندگی ما سرک می کشید را همه می دانیم، پس چطور شد شما این بار خودت پیش قدم شدی؟ چطور می شود یک زن ایرانی با این صراحت و بی هیچ ابایی در حرف هایش بگوید «قبل از اینکه همسر کسی باشم، مجری تلویزیونم!» خانم نامداری... یعنی مجری بودن در تلویزیون این‌قدر با ارزش تر از همسر یک مرد ایرانی بودن است؟ منِ مخاطب دیگر چگونه می توانم پای حرف های شما در تلویزیون بنشینم و شما از راز و رمز موفقیت و اصالت یک زن ایرانی برایمان حرف بزنید و از خانه داری و همسرداری یک زن برایمان بگویید؟»

این یادداشت البته بلافاصله با پاسخ نامداری مواجه می‌شود. نامداری ضمن تماس با مسئولان سایت اینترنتی منتشرکننده این یادداشت، در بخشی از پاسخش به دوست خبرنگار فرزاد حسنی این‌طور می‌گوید:«مصاحبه من با روزنامه صبا موجود است، اگر متن مصاحبه ام را کامل خوانده باشید، می بینید آنجا نه اسمی از کسی برده ام و نه به اتفاق خاصی اشاره کرده ام. آنجا قرار بود درباره عشق، فلسفه زندگی و دنیا صحبت کنیم که همه این موضوعات از علاقه مندی های شخصی ام است. هیچ وقت درباره کسی صحبت نکرده ام و خاصه در این گفتگو هم در مورد جدایی ام حرفی به میان نیاوردم. اما رسانه های مختلف به واسطه استنباط شخصی شان و با تیتر «آزاده نامداری طلاقش را پذیرفت!» بازتاب عجیبی به این اتفاق دادند، در حالی که هیچ کجای مصاحبه من چنین حرفی زده نشده بود.»

نامداری البته در بخش دیگری از پاسخش، با مثال آوردن اظهارات «شقایق دهقان» درباره «نامادری بودن» و تجلیلی از روراست بودن او با مردم، این را هم گفته که :« اصولا لاپوشانی یا دروغ گفتن اذیتم می کند و نمی توانم بار سنگین دروغ را روی دوشم تحمل کنم. من به هر محفل هنری از جمله تئاتر، سینما یا کنسرت که می رفتم می گفتند «به فرزاد سلام برسان!» اما مگر چقدر می توانم این مسئله را از همه قایم کنم و بگویم «چشم، سلام می رسانم!» من تحمل این بار سنگین دروغ را ندارم. من یک زن کاملا سنتی ایرانی هستم و در مرام و ادبیات خودم و خانواده ام نیست که بروم جار بزنم «من جدا شده ام.» هرگز دوست نداشتم این اتفاق تا این حد بازتاب رسانه ای داشته باشد، اما به قول شهاب حسینی «یک پایان تلخ، بهتر از یک تلخی بی پایان است.» تعجبم از این است که فضای رسانه ای مان چقدر آمادگی ذهنی داشت که بعد از انتشار گفتگوی من با روزنامه صبا این هجمه رسانه ای اتفاق افتاد و انگار همه آماده بودند این خبر را منتشر کنند، در حالی که به هیچ وجه به صورت مستقیم این خبر را اعلام نکردم.»

آزاده نامداری در پایان گفتگوی تلفنی اش هم گفته: «امیدوارم همه شرایط حال حاضر من را درک کنند و بیشتر از این به اتفاقات اخیر دامن نزنند. اصلا چرا باید هر کسی از این شرایط با استنباط شخصی اش داستان درست کند؟!»

مجله مهر نوشت: به‌نظر می‌رسد حاشیه‌های گفت‌وگوی خانم مجری با روزنامه «صبا» همچنان ادامه داشته باشد. حاشیه‌های تلخی که پس از رسانه‌ای شدن جدایی یک زوج رسانه‌ای به‌وجود آمده و آتش زیر خاکستری بوده که حالا دوباره شعله‌ور شده. بی‌آن که کسی بخواهد آبی بر روی آتش این اتفاق تلخ بریزد.

 
 


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
:: برچسب‌ها: آزاده نامداری-گلایه- فرزاد حسنی ,
تاریخ : دو شنبه 25 / 5 / 1393
بازدید : 769
نویسنده : خورشید

خبر خوش برای طرفداران پژمان+ عکس

 
 
خبر خوش برای طرفداران پژمان+ عکس
به گزارش افکارنیوز، اواسط اسفند سال گذشته بعد از چهار ماه پس از پایان پخش سریال «پژمان» عوامل این مجموعه تلویزیونی پرمخاطب خبر ساخت فیلم سینمایی آن را دادند. فیلمی که همچون سریال، به ماجراهای پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال بعد از شهرت می‌پردازد و موضوعات دیگری جز سریال را پیگیری می‌کند.


داستان سریال «پژمان» که از شبکه سوم سیما پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت درباره پژمان جمشیدی ستاره سابق فوتبال است که برای چهارمین فصل متوالی موفق نشده برای خودش یک تیم پیدا کند. به همین دلیل به‌ تدریج وارد دورانی می‌شود که کمتر کسی او را در خیابان می‌شناسد. در این سریال پژمان جمشیدی، سام درخشانی، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه‌خواه و اردشیر کاظمی ایفای نقش کرده بودند.

استقبال از «پژمان» و تصمیم به ساخت فیلم سینمایی

آن زمان اعلام شد پیمان قاسم‌خانی نگارش فیلمنامه را انجام می‌دهد و محسن چگینی نیز تهیه‌کننده فیلم خواهد بود. همچنین برنامه ریزی دست اندركاران پروژه سینمایی «پژمان» برای كلید زدن این فیلم تابستان سال 93 و بعد از بازی‌های جام جهانی 2014 است. البته جمشیدی پیش از حضور در نسخه سینمایی شوخی با زندگی‌اش، با فیلم سینمایی «آتش بس2» به کارگردانی تهمینه میلانی، سینما را تجربه کرد. آن هم در نقشی غیر از خودش.


با اعلام این خبر، مدتی بعد در اردیبهشت 93 چگینی از پایان نگارش فیلمنامه تا تیر ماه خبر داد و گفت پس از این مرحله وارد پیش‌تولید فیلم سینمایی خواهند شد. آن روزها، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر حضور حمید فرخ‌نژاد در فیلم نیز به گوش می‌رسید. همچنین با وجود اینکه کارگردان پروژه قطعی نشده بود، تهیه‌کننده تأکید کرده بود احتمالا سروش صحت همچون نسخه تلویزیونى کارگردانى کار را بر عهده خواهد داشت.

ماجراهای پژمان جمشیدی بعد از شهرت دوباره!

جمشیدی نیز درباره ساخت فیلم سینمایی «پژمان» اظهار نظرهایی داشت: پیمان قاسم خانی هوش بالایی در نگارش فیلمنامه‌های پرمخاطب دارد و بی شک برای این فیلم سینمایی نیز ایده‌های بسیار جذابی خواهد داشت که بتواند در جذب مخاطب موفق باشد. فیلم سینمایی «پژمان» ماجرای معروفیت من بعد از بازیگر شدنم و اتفاقات بعد از آن است و با توجه به اینکه مدتها است که من و پیمان قاسم خانی زمان زیادی را با هم می‌گذرانیم، او از همه اتفاقاتی که بعد از بازی من در سریال «پژمان» رخ داده خبر دارد و دیگر نیازی به این نیست که من مسئله‌ای را برای او تعریف کنم و یا بدانم در فیلمنامه چه می‌گذرد.


او که در این مدت بازی در تئاتر را نیز با نمایش «بادی که تورا برد مرا خشک کرد» تجربه کرده، در بخش دیگری از سخنان خود گفته است: بعد از بازی من در سریال «پژمان»، به نوعی دیگر در جامعه دیده شدم. این بار به جای پیشنهاد از سوی باشگاه‌های فوتبال، کارگردانان مختلفی برای بازی در فیلم‌هایشان به من پیشنهاد بازی می‌دادند، اما من از هر 20 پیشنهادی که به من می‌شد، 18 پیشنهاد را رد می‌کردم.

اولویت کارگردانی با سروش صحت است

آخرین اظهارنظری که از سوی عوامل پروژه منتشر شده، متعلق به قاسم‌خانی است: سروش صحت صاحب ایده پروژه «پژمان» است بنابراین اولویت كارگردانی هم خود اوست. فكر نمی‌كنم من كارگردان فیلم شوم. صحت فعلا مشغول ساخت سریال «شمعدونی» است كه البته اگر ساخت این دو پروژه با هم تلاقی پیدا كرد، برای پژمان سراغ كارگردان دیگری می‌رویم.



گرچه وعده پایان نگارش فیلمنامه تا تیرماه عملی نشده، اما در صورتی که عوامل هرچه سریع‌تر وارد مرحله پیش تولید شوند، احتمال رونمایی از فیلم سینمایی «پژمان» در جشنواره فیلم فجر امسال وجود دارد.

حضور پیمان قاسم‌خانی در پشت صحنه و تعامل درباره فیلمنامه «پژمان»

روز گذشته دوشنبه 20 مرداد نیز در حاشیه بازدید مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه، از پشت صحنه سریال «شمعدونی»، حضور سرزده قاسم‌خانی و سخنان رد و بدل شده بین او و صحت و زین‌‌العابدین موضوع ساخت فیلم سینمایی «پژمان» را زنده کرد.

میل تیم سازنده و سازمان «ساختمان پزشکان2» بود اما عوامل «پژمان» راحت‌تر جمع می‌شدند

در همین راستا، اصل موضوع را از مدیر شبکه سه جویا شدیم و او در این باره به مهر توضیح داد: گروه سازنده «پژمان» و «ساختمان پزشکان» یکی است و تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان آن یکسان هستند. از آنجایی که پیشنهادی مبنی بر ساخت سری دوم «ساختمان پزشکان» وجود داشت که به خاطر جمع نشدن گروه عملی نشد و «پژمان» کار بعدی همین گروه بود، تصمیم گرفتیم ساخت سری دوم این سریال را در اولویت قرار دهیم،‌ گرچه هم میل سازمان و هم گروه سازنده به ادامه پیدا کردن «ساختمان پزشکان» بود اما عوامل «پژمان» راحت‌تر دوباره دور هم جمع می‌شدند.



وی افزود:‌ بنابراین تصمیم گرفتیم پروژه «پژمان 2» را به سمت اجرایی شدن ببریم. بخشی از فیلمنامه اکنون در حال نگارش است و قرار است از این سریال یک فیلم بلند سینمایی استخراج شود.

می‌توانیم منتظر «پژمان» به شکل سینمایی-سریال باشیم

زین‌العابدین تصریح کرد: تعداد قسمت‌های سریال هنوز جمع بندی قطعی نشده است. اما درباره ساخت آن توافق داریم. پیمان قاسم‌خانی سیناپس کار و بخش‌هایی از متن را ارائه کرده است. بنابراین می‌توانیم منتظر «پژمان» به شکل سینمایی-سریال باشیم.

محسن چگینی تهیه‌کننده اثر هم روز گذشته در گفتگو با مهر تأکید کرد: به محض اینکه به توافقات اولیه برسیم، پروانه ساخت این فیلم سینمایی را دریافت خواهیم کرد. پس از این درباره تعداد قسمت‌های نسخه تلویزیونی آن به نتیجه خواهیم رسید.

پژمان جمشیدی و سام درخشانی حتما هستند

وی درباره کارگردان پروژه گفت: هنوز حضور سروش صحت یا کارگردان دیگر در این کار قطعی نشده است. اکنون تنها حضور پژمان جمشیدی و سام درخشانی در این فیلم سینمایی قطعی است.
 


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
تاریخ : شنبه 21 / 5 / 1393
بازدید : 762
نویسنده : خورشید

اعلام رسمی طلاق ازاده نامداری از فرزاد حسنی

"آزاده نامداری" بالأخره ماجرای طلاق از "فرزاد حسنی" را پس از حدود سه ماه رسانه‌ای کرد و در گفتگویی این موضوع را رسماً تأیید کرد.

 
اعلام رسمی طلاق فرزاد حسنی از آزاده نامداری
به گزارش نامه نیوز، از حدود سه ماه پیش خبری دهان به دهان در میان اهالی رسانه‌ای می چرخید. خبر مربوط بود به پرسر و صداترین ازدواج سال 92،‌ ازدواجی که سید حسن خمینی عاقد آن بود و دو تن از مجریان مطرح کشور، زوج و زوجه آن. «فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» با هم ازدواج کردند و این موضوع را رسماً و با حضور در کنسرت یکی از خوانندگان کشور اعلام کردند.

اتفاقا همین زوج مجری بودند که برای اولین بار به طور مشترک، اجرای برنامه سال تحویل شبکه دو سیما را به عهده گرفتند. اجرایی که اصلاً نتوانست مطابق انتظار بدرخشد و پر حاشیه شد و انتقادات بسیاری را هم برانگیخت؛ درست مثل خود این دو مجری، پر سر و صدا شد و پر حاشیه.
خبر طلاق نامداری و حسنی را مدت ها بود شنیده بودیم، ولی به جهت رعایت حریم شخصی این دو هنرمند،‌ خبر آن را منعکس نکردیم تا حریم شخصی آن ها را فدای یک خبر پرکلیک نکرده باشیم. تا امروز که آزاده نامداری در گفتگوی خود را با روزنامه صبا برای نخستین بار در یک تریبون رسمی این خبر را اعلام کرد...

آزاده نامداری در گفتگو با روزنامه صبا گفت:‌ آزاده نامداری قطعاً زندگیش آبستن اتفاقاتی بوده و هر جوری هم که مدیریت کرده نتواسته جلوی رخداد بیرونی آن را بگیرد. اما من اصلا سعی نمی کنم که بگویم این اتفاق نیفتاده یا مقصرش کس دیگری بوده است. من می خواهم بگویم که این اتفاق می تواند در زندگی هر کسی بیافتد...

گفتنی است خبر طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی پیش از این در محافل غیر رسمی نقل شده بود.

منبع:مثلث



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
:: برچسب‌ها: طلاق-آزاده نامداری-فرزاد حسنی ,
تاریخ : سه شنبه 29 / 4 / 1393
بازدید : 1522
نویسنده : خورشید

شش سال است که سینمایمان یک خسرو کم دارد+عکس

شش سال است که سینمایمان یک خسرو کم دارد+عکس

 
حالا شش سال از آن تیرماه غمگین می گذرد و بازیگران سینما و تئاتر در سالروز آن واقعه دردناک در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع پرداخته اند و یاد خسروخوبان سینمای ایران را گرامی داشته اند. با هم عکس ها و نوشته های این بازیگران را با هم مرور می کنیم:
نگار جواهریان: شش سال است ك


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , بازیگران , ,
تاریخ : دو شنبه 7 / 4 / 1393
بازدید : 762
نویسنده : خورشید

عکس های بازیگرانی که خواننده شدن + مطلب

بر پرده نقره‌ای سینما حاضر می‌شوند، سال‌هاست با خنده‌هایشان خندیدیم و با گریه‌هایشان اندوهگین شدیم، آن‌ها به شخصیت‌ها جان می‌بخشند و با اعجاز این هنر جادویی مخاطب را به سالن تاریک سینما می‌کشانند و با خود همراه می‌کنند. توانایی‌هایشان باعث می‌شود تماشاگر بر صندلی سینما رستگاری‌اش را بر پرده ببیند.

 

عده‌ای از بازیگران برای حضور در سینما مسیر پر پیچ و خمی را برای دیده شدن پشت سر می‌گذارند، مسیری که سهل و آسان نیست اما تعدادی نیز بدون هیچ ضابطه و قانونی وارد این سینما می‌شوند که اکثرا ماندگار نیستند.

 

بازیگرانی که خواننده شدند

 

این‌ روزها خبرهای فراوانی از ورود بازیگران به عرصه‌های دیگر هنری و ادبی می‌شنویم. خبرهایی که اگر زمانی با آن مواجه می‌شدیم، برایمان تازگی داشت، ولی حالا این خبرها چندان ما را متعجب نمی‌کند. تعدادی از بازیگران مانند مهران مدیری، حامد بهداد، رضا رویگری، امین حیایی، برزو ارجمند،محمدرضا هدایتی، بهرام رادان، بهنوش بختیاری و… به خوانندگی روی آوردند، شاید یکی از دلایل آن علاوه بر جذابیت حضور در عرصه‌های دیگر هنری، به دلیل فیلمنامه‌های یکسان با موضوع‌های تکراری باشد که بازیگران از بازی در آن‌ها خسته شده و برای رهایی از این خستگی به دنبال حضور در عرصه‌های دیگر هنری هستند.

 

 حضور بازیگران در عرصه ادبیات

 

بازیگرانی هم هستند که علاوه بر حضور پررنگ در عرصه سینما به ‌ادبیات و روزنامه‌نگاری روی آوردند. حضور چشم‌گیر بازیگران بیشتر در عرصه ادبیات و کتاب بوده است‌، اما شاید یکی دیگر از پررنگ‌ترین‌ِ این نقش‌ها ادبیات باشد ‌که برخی از منتقدین دلیل توجه به این مقوله از طرف بازیگران را سعی آن‌ها برای روشنفکر نشان دادن خود می‌دانند. در این میان «نیکی کریمی» و «ترانه علیدوستی» در عرصه ترجمه فعالیت کردند و کتاب‌هایشان به دلیل شهرت‌شان فروش خوبی داشت. «رضا کیانیان» علاوه بر نگارش کتاب «این مردم نازنین»، کتاب‌هایی هم درباره سینما نوشته است که کارهایی قابل تامل است.

بازیگری هم مثل «هدیه تهرانی» سراغ برپایی نمایشگاه عکس می‌رود که با حاشیه‌های مختلفی هم مواجه می‌شود.

 

  بازیگرانی که پشت دوربین قرار گرفتند

اما در این میان تعدادی از بازیگران از فرصت‌ها استفاده کرده و برای خلق اثر در مقام کارگردان قرار می‌گیرند. تعدادی از آن‌ها برای حضور در پشت دوربین بدون اعلام از عرصه بازیگری خداحافظی می‌کنند، از این میان می‌توان به «ماهایا پطروسیان»‌، «پرند زاهدی»، «عطا سلمانیان»، «مجید مجیدی»، «احمد کاوری»، «حبیب‌الله بهمنی» و… اشاره کرد. عده‌ای از آن‌ها در عرصه فیلمسازی موفق عمل کردند و همان‌گونه که شاهد هستیم آثار درخور توجهی را خلق کردند اما برخی از آن‌ها شاید به این دلیل وارد عرصه کارگردانی می‌شوند که قصد دارند جهان را تغییر دهند، اما این جهان ساز و کار دیگری دارد. البته بازیگران زیادی از جمله رامبد جوان، مهران غفوریان، رضا عطاران، حامد کلاهداری، شاهد احمدلو، نیکی کریمی و … هستند که علاوه بر کارگردانی، به بازیگری خود هم ادامه می‌‌دهند.

برخی از‌ بازیگران نقش‌های به یادماندنی زیادی را خلق کردند اما به دلیل جذابیت حضور در پشت دوربین حاضر نیستند دوباره جلوی دوربین قرار گیرند؛ این درحالی است که برای تعدادی از این افراد امکان ساخت دوباره فیلم در شرایط فعلی و با هزینه‌های گزاف تولید فراهم نیست و با شرایط فعلی تعدادی از آن‌ها تنها به ساخت فیلم کوتاه یا یک فیلم تلویزیونی بسنده‌ کرده‌‌اند.

سینمای ایران متاسفانه حساب و کتاب ندارد، اگر حساب و کتاب داشت که بازیگران پرکار سال نباید مشغول رشته‌های دیگر هنری از جمله نگارش کتاب و خوانندگی، تهیه‌کنندگی و برپایی نمایشگاه باشند! فیلم ساختن در این دوره نیازمند به هیچ دانش و تجربه‌ای نیست، این فاکتور گویا در دهه ۶۰ و ۷۰ منجمد شده است و به دهه بعدی راه نیافته است، در آن زمان به بعد مفهوم و کیفیت اهمیت بیشتری داده می‌شد.

در این سال‌ها دقت نظر کافی صورت نگرفته است. فیلم ساختن را فقط گرفتن فیلم می‌دانیم، زیرا سینما را سهل گرفته‌ایم و تنها فکر می‌کنیم باید یک خط قصه داشته باشیم یا فقط یک فکر یا ایده اصلی کافی است؛ بدین طریق فیلمی ساخته می‌شود. فیلمساز که عاشق سینما است، بی‌خبر از کاری که ساخته و مخاطبی که قرار است در سالن سینما حاضر شود، تنها به فکر عنوانش است، بدون توجه به تماشاگر تنها به وسوسه‌ و ذهنیات و دانسته‌هایش می‌پردازد.

با نگاه اجمالی به کارنامه بازیگرانی که در عرصه‌های دیگر هنری نیز فعالیت دارند، این نکته را در می‌یابیم اگر بازیگران با فکر و تجربه و پیدا کردن ریشه‌های هنری به جزء بازیگری، در وجود خود وارد عرصه جدید دیگری شوند امکان موفقیت دارند ولی در غیر این صورت نه تنها به خود بلکه به هنر لطمه وارد می‌کنند این امر باعث دلزدگی مخاطب می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
تاریخ : چهار شنبه 2 / 4 / 1393
بازدید : 801
نویسنده : خورشید

درگذشت بازیگر سریال‌«مختارنامه»/عکس

 
این هنرمند در سال 1336 در شهرستان ساری به دنیا آمد.

از سال 1350 فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد و در سال 1373 به جمع هنرمندان رادیو پیوست.

وی در نمایش‌های رادیویی متنوعی به عنوان بازیگر حضور داشته است.

درگذشت بازیگر سریال‌«مختارنامه»/عکس

وفایی همچنین در آثار تلویزیونی و سینمایی گوناگونی به ایفای نقش پرداخته و آخرین نقش‌آفرینی او در سریال «مختارنامه» به کارگردانی داوود میرباقری بوده است. وفایی در «مختارنامه» در نقش خادم عبدالله بن زبیر به ایفای نقش پرداخته است.

وفایی پس از بازی در سریال «امام علی(ع)‌» همبازی داریوش ارجمند در سریال شیخ مفید شد.

مرحوم وفایی در زمان حیاتش در مصاحبه‌ای شرکت کرد و درباره اینکه چرا اغلب برای بازی در کارهای تاریخی دعوت می‌شود؟ گفت: شاید به دلیل ظاهری است که دارم، چون این ظاهر باعث می‌شود، کار گریمورها راحت‌تر شود و این نوع گریم به من کمک می‌کند بهتر بتوانم نقش‌های تاریخی بازی کنم. اما حضورم در سریال‌های تاریخی به این معنا نیست که نتوانم نقش‌های دیگری را بازی کنم، بلکه من خیلی به نقش‌های متنوع علاقه دارم، اگر فرصت بیشتری به من داده شود، بهتر می‌توانم توانمندی‌هایم را به نمایش بگذارم. اما فرصت برایم خیلی کم بود و حمایتی هم از من نشد که بتوانم بعد از این همه سال به آن جایگاهی که باید برسم.

او درباره رادیو هم گفته است: ما از لحاظ کیفیت نمایش رادیویی مشکلی نداریم و در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در جهت بهبود وضعیت تولید نمایش افتاده است، اما از لحاظ شرایط هنرمندان تنها راه‌حل این است که کار بیشتری تولید شود تا هم هنرمندان مشغول کار باشند و هم از لحاظ مالی بتوانند نیازهای زندگی‌شان را برطرف کنند.

بازی در نمایش «آنا کریستی» به کارگردانی مجید حمزه از دیگر کارهای این هنرمند فقید است.
 
منبع:ایسنا
 


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
تاریخ : شنبه 13 / 3 / 1393
بازدید : 1979
نویسنده : خورشید
شاهرخ استخری این عکس از دخترش «پناه» را در شبکه اینستاگرام قرار داده است.


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , برترینهای روز , ,
تاریخ : شنبه 13 / 3 / 1393
بازدید : 3246
نویسنده : خورشید

عکس هایی زیبا از کنسرت مرتضی پاشایی

* این هنرمند در ادامه «محمد رضا گلزار» را به حاضرین معرفی کرد و سپس به ادامه اجرای قطعات خود پرداخت و در ادامه نیز با مدیر شرکت ققنوس و مدیر برنامه‌ها و تهیه‌کننده این برنامه (محمد حسین توتونچیان و مهدی کرد) پرداخت و از آنها نیز تشکر و تقدیر کرد.
* در شب اول این برنامه قطعاتی چون «جاده یکطرفه»، «یکی هست» و «نفس» بیشتر از دیگر قطعات این خواننده مورد توجه قرار گرفتند.

در میانه برنامه نیز این خواننده از روی استیج خارج شد و گروه نوازنده قطعات بی کلامی را اجرا کردند، سپس مرتضی پاشایی دوباره به روی استیج بازگشت که لباسش نیز نسبت به بخش اول برنامه تغییر کرده بود و با اشاره به نوع لباس پوشیدن جالب خود، به حاضرین گفت: ” این نوع لباس پوشیدن را دوست دارم و از این پس می‌خواهم با این قبیل تغییر استایل‌ها از شما دلبری کنم ” که این جمله او با تشویق حاضرین رو به رو شد.
در شب دوم این اجرا نیز افرادی چون: احسان علیخانی، کریم باقری، مریم حیدرزاده، روزبه بمانی، علی عبدالمالکی و … در کنسرت مرتضی پاشایی حضور داشتند.

عکس هایی زیبا از کنسرت مرتضی پاشایی

عکس هایی زیبا از کنسرت مرتضی پاشایی

عکس هایی زیبا از کنسرت مرتضی پاشایی

عکس هایی زیبا از کنسرت مرتضی پاشایی

عکس هایی زیبا از کنسرت مرتضی پاشایی

عکس هایی زیبا از کنسرت مرتضی پاشایی

عکس هایی زیبا از کنسرت مرتضی پاشایی

عکس هایی زیبا از کنسرت مرتضی پاشایی

عکس هایی زیبا از کنسرت مرتضی پاشایی

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , بازیگران , ,
تاریخ : چهار شنبه 5 / 3 / 1393
بازدید : 2183
نویسنده : خورشید

ماجرای لیلا حاتمی در صفحه اول IMDB

واکنش‌های ایجاد شده نسبت به ماجرای روبوسی لیلا حاتمی و ژیل ژاکوب در جشنواره کن بازتاب زیادی در رسانه‌های جهانی داشته است.
ماجرای لیلا حاتمی در صفحه اول IMDB

55آنلاين :

 

در بخشی از این خبر می‌خوانیم که روبوسی لیلا حاتمی با ژیل ژاکوب، رییس جشنواره کن در ملأ عام، باعث ایجاد تحرکاتی در کشور او شده است.

طبق قوانین نظام اسلامی در ایران، مردان و زنان نامحرم حق لمس کردن یا بوسیدن همدیگر را در ملأ عام ندارند. این بوسه چهارشنبه گذشته در مراسم افتتاحیه فیلم گریس موناکو اتفاق افتاد. گروهی از دانشجویان حزب‌اللهی شکایتی را علیه حاتمی تنظیم کرده و در آن به این نکته اشاره کرده‌اند که حاتمی به خاطر این اقدام باید زندانی شده و شلاق بخورد. در بخشی از این بیانیه چنین آمده: «ما، امضا کنندگان، که گروهی از برادران و خواهران دانشجوی مسلمان هستیم، از شاخه فرهنگی و رسانه‌ای دستگاه قضایی تقاضا داریم تا لیلا حاتمی را به خاطر عمل گناه‌آلود بوسیدن یک مرد غریبه در ملأ عام تحت پیگرد قانونی قرار داده و طبق بند 638 قانون مجازات اسلامی او را به زندان محکوم کند.» در ادامه بیانیه به این نکته اشاره شده که: «علاوه بر این، عمل این ستاره سینما، احساسات مذهبی ملت سرفراز و شهید پرور ایران را جریحه‌دار کرده و بنابراین ما همچنین تقاضای شلاق خوردن او را مطابق نص صریح قانون داریم.»

 
انتهای پیام/

لیلا حاتمی در خصوص اتفاقات جشنواره کن با ارسال پیامی ضمن عذرخواهی و ابراز تاسف بابت آزرده خاطر شدن احساسات مردم ایران در پیامی نوشت:در این سال ها پیشنهادات مختلفی را برای بازی در فیلم های  خارج از ایران به این دلیل نپذیرفتم که ادامه فعالیت در سینمای ایران همیشه برایم اولویت داشته است. در جشنواره های بین المللی که در طول این سال ها حضور داشته ام چه به عنوان بازیگر فیلمی که از سینمای ایران در جشنواره حضور داشته و نمایندگی ایران را برای دیگران تداعی میکرده و چه به عنوان داور منتخب و مدعو جشنواره هاکه صرفا به عنوان شخصیتی مستقل در آن ها حضور داشته ام؛  سعی کرده ام موازین و اصول را رعایت کنم ؛ به همین دلیلِ روشن که رعایت این اصول از الزامات کار در سینمای ایران است.

در ادامه این پیام آمده است:این بار نیز طی مکاتباتی که با مسوولین فستیوال داشتم به تفصیل تمام نکات را توضیح داده بودم و خواستار همکاری آن ها شده بودم لذا در مراسم افتتاحیه و غیره؛ آن ها همه مقررات را میدانستند وبا همکاری و درک متقابل هیچ مورد خاصی  پیش نیامد.

در بخش دیگری این پیام می خوانیم:اما در مورد آقای ژیل ژاکوب که با قریب نود سال سن آخرین سال حضورش در فستیوال را میگذراند باید توضیح دهم که ایشان به علت کهولت  و از یاد بردن همه تاکیدات؛ که معمول این سن و سال است؛ ضوابط یادشده را فراموش کرد و اقدام پیشگیرانه من برای دست دادن با ایشان هم موثر واقع نشد.مسلما ایشان برای من حکم پدربزرگ کهنسالی را داشت که میزبان من هم بود.

حاتمی در پایان متن پیام خود نوشته است:هرچند از ادای این توضیحات شرم دارم اما شاید برای کسانی  که  نمیتوانستند موقعیت ناگزیر من را درک کنند ناچار شدم وارد برخی جزییات شوم.با این حال از این پیشامد و اینکه احساسات کسانی را آزرده باشم بسیار متاسفم چه خود تربیت شده پدری هستم که همه از میزان علاقه او به دین و ملیت ایرانی آگاهند.

 
 


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
تاریخ : سه شنبه 4 / 3 / 1393
بازدید : 2331
نویسنده : خورشید

بازیگری که ۳ همسر و ۳ فرزندش را از دست داده +عکس

 
بازیگری که ۳ همسر و ۳ فرزندش را از دست داده +عکس
 
 
 

این بازیگر بیشتر در نقش مادربزرگ های فیلم ها و سریالها ظاهر می شود. بازیگری که در 14 سالگی بیوه شده و در طول زندگی خود 3 همسر و 3 فرزندش را از دست داده است.

به گزارش فارس، آنچه در ادامه می خوانید گفت‌وگویی با «آزیتا لاچینی» است:

خیابان‌ها و اتوبان‌ها را پشت سر می‌گذارم تا به محدوده سعادت آباد می‌رسم. اینجا خانه زنی است که فیلم «پرنده کوچک خوشبختی» را بازی کرده است: «آزیتا لاچینی»، بازیگری که سال هاست دیگر تیتر نخست اخبار هنری و سینمایی نیست و کمتر کسی از او خبر می‌گیرد؛ حتی همکاران قدیمی‌اش. او سال هاست که به تنهایی زندگی می‌کند ولی همیشه بساط چای خوش عطرش به راه است؛ مثل همه مادر‌ها.

از اینکه زنگ در خانه ام را یک خبرنگار زد تعجب کردم، این روزها دیگر کسی سراغی از من نمی گیرد. حال و روز خوبی ندارم. نه می توانم بنشینم نه راه بروم اما خاطره هایم را دوست دارم. حافظه ام در زنده نگه داشتن خاطرات خوب است. حالا که قرار شده درباره امروز و دیروزم حرف بزنیم بهتر است داستان زندگی ام را از 11 سالگی آغاز کنم؛ آخر این سنی بود که در آن ازدواج کردم.

 

 بقیه در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , برترینهای روز , ,
تاریخ : دو شنبه 3 / 3 / 1393
بازدید : 2568
نویسنده : خورشید

 

الناز شاکردوست بازیگر ۳۰ ساله سینمای ایران با انتشار این عکس نوشت: “صبحانه امروز بعد از ١٣ ساعت فیلمبردارى و این گروه خوشحال و پر انرژى”

منبع: پیکانیوز



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , الناز شاکردوست , ,
تاریخ : سه شنبه 21 / 2 / 1393
بازدید : 2777
نویسنده : خورشید

به گزارش ساتین خبر مادر شدن خاله شادونه (ملیکا زارعی) در بخش خبری۲۱ شبکه اول سیما پخش شد! مشخص نیست اهمیت خبری و رسانه ای این رویداد چقدر است که سردبیران خبر تلویزیون آن را در اخبار سراسری شبکه یک پخش کرده اند.

البه قبلا هم عکس هایی از ملیکا زارعی و دو فرزندش منتشر شده بود

 

 

و ملیکا زارعی معروف به خاله شادونه مجری برنامه‌های کودک است.وی همسر علی صادقی بازیگر معروف ایرانی می باشد. همچنین او خواهر کوچکتر مریلا زارعی هنرپیشهٔ سینما و تلویزیون است.

بیوگرافی

ملیکا زارعی برزی(خاله شادونه) در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد، رشته حقوق قضایی خوانده است ،از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامه ی تازه ها از شبکه ۲ آغاز کرد ،و در سال ۸۲ در سریال دوران سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه مهر خاموش بازی کرد و از سال ۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد ، به خاطر صدای کودکانه‌اش و صداقتی که در کلامش وجود دارد، خیلی زود در دل بچه‌ها جا باز کرد، او برای اینکه کودک درونش همیشه سرزنده باشد، دائم کتاب‌های ویژه کودکان را می‌خواند و سعی می‌کند تمام وقتش را با آنها سپری کند، او عاشق بچه‌هاست و به نظرش بچه‌ها پاک‌ترین موجوداتی هستند که خداوند آفریده.

 

و علی صادقی متولد ۱۴ آذر ۱۳۵۹ تهران در بیمارستان طرفه می باشد. او بازیگر طنز سینما و تلویزیون ایران است. پدرش تراشکار و مادرش خانه‌دار است یک خواهر کوچک‌تر و یک برادر بزرگ‌تر از خودش دارد. وی مدرک فوق دیپلم کامپیوتر را دارد. به گفتهٔ خودش به طور اتفاقی و با مجموعه آفتاب عالم تاب ساخته امیر سماواتی و مازیار حبیبی‌نیا وارد عرصهٔ سینما شد

 

 

منبع:ساتین



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
تاریخ : دو شنبه 20 / 2 / 1393
بازدید : 3269
نویسنده : خورشید

 

 

 

 

این روزها این خبرها را قطعا چند بار شنیده اید

مرتضی پاشایی فوت کرد  ،   خبر فوت مرتضی پاشایی ، مرتضی پاشایی در گذشت ، خواننده معروف  پاپ درگذشت

 

خیلی از شما که طرفدار او بودید قطعا ناخودآگاه دلتان آشوب می شد و منتظر بودید کلیک کنید و یا بشنوید این خبر دروغ است.

مرتضی پاشایی که در روزهای پیشین شایعاتی مبتنی بر مرگ او منتشر شده بود با برگزاری کنسرت در رودهن به شایعات پایان خواهد داد.

هفته گذشته بود که برای چندمین بار خبر مرگ مرتضی پاشایی در فضای مجازی دست به دست چرخید و این شایعه هر لحظه به حقیقت نزدیک‌تر می‌شد که محمد علیزاده‌ خبر درگذشت او را تکذیب کرد.

تا کنون این چهارمین بار است که این شایعه مطرح می‌‌شود و شایبه بیمار بودن او دهان به دهان می‌چرخد. اما هر بار این خبر تکذیب شده و به ناراحتی مرتضی پاشایی از درز چنین خبرهایی انجامیده است.

حالا بعد از ماجرای شایعه سازی‌های طولانی، پاشایی بعد از حضورش در برنامه نوروزی شبکه ۲ در رودهن به روی صحنه خواهد رفت.

این کنسرت در روز سه شنبه ۲۳ اردبیهشت و در ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد و پاشایی از طرفدارانش در رودهن میزبانی خواهد کرn.



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
تاریخ : شنبه 16 / 2 / 1393
بازدید : 3155
نویسنده : خورشید

 

توضیحات‌ یک‌ بازیگر درباره‌ عکس‌ جنجالی

به گزارش نامه نیوز به نقل از مهر: نیما شاهرخ‌شاهی یکی از بازیگرانی که عکسش در یکی از شبکه‌های مجازی با موضوع خوردن کباب گنجشک مورد انتقاد قرار گرفته است با رد چنین خبری تاکید کرد از مدافعان حقوق حیوانات و محیط زیست است و تاکنون جان یک مورچه را هم نگرفته است.

نیما شاهرخ شاهی درباره عکسی که در رسانه‌ها از او و چند بازیگر دیگر با عنوان شکار گنجشک منتشر شده است، گفت: این خبر دروغ محض است. عکسی را برداشته‌اند که چهار قسمت دارد یک طرف آن من وسیاوش خیرابی هستیم، یک طرف سحر قریشی و یک طرف هم عکس جوجه کباب گذاشته‌اند. عکس دیگری هم آسمان را گذاشته اند و بعد گفته می شود مراسم شکار گنجشک بوده است.

وی در توضیح اینکه این عکس توسط سحر قریشی با همین توضیح «گنجشک‌خوری با دوستان» منتشر شده است چطور شما آن را تکذیب می‌کنید؟ بیان کرد: اصلا چنین چیزی در کار نبوده است و من از رسانه‌هایی که چنین اخبار دروغی را منتشر کرده‌اند، شکایت می‌کنم. من خودم عضو انجمن حمایت از حیوانات هستم و در جهت پایداری مسایل زیست محیطی کوشش می کنم.

بازیگر سریال «میلیاردر» اظهار کرد: من منبع اصلی این عکس را ندیده ام اما چطور بعضی از چند عکس قضاوت کرده‌اند که مراسم شکار گنجشک بوده است. من اصلا می خواهم بدانم تشبیه این جوجه کباب‌ها به گنجشک از کجا آمده است و اصلا مگر کسی گنجشک می‌خورد؟ این افراد مطمئن باشند من از چنین اخبار بی پایه و اساسی شکایت می‌کنم.

وی در ادامه در توضیح این عکس که ابتدا در صفحه اینستاگرام سحر قریشی گذاشته شده است، گفت: من با خانم قریشی صحبت کردم و او گفت که چنین عکسی گذاشته است اما از موضوع و مضمونی که در رسانه‌ها مطرح شده اظهار بی اطلاعی کرد.

بازیگر در پایان خاطرنشان کرد: من این خبر را تکذیب می کنم و نمی گذارم اینچنین آبروی مرا ببرند. من هرگز آسیبی به حیوانات نمی‌زنم. نمی دانم چطور می توان بین چهار عکسی که از هم جداست ارتباط برقرار کرد. برای کسانیکه اینچنین می خواهند آبروی ما را ببرند، متاسفم. من تاکنون جان یک مورچه را هم نگرفته ام.

منبع خبر: نامه



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
تاریخ : چهار شنبه 15 / 2 / 1393
بازدید : 2324
نویسنده : خورشید

 

طلاقهـــــــــــــــــــای معـــــــــــــروف سیــنما ایران.


اکرم محمدی – مجید جعفری
مهتاب کرامتی – بابک ریاحی پور(آهنگساز)
لیلی رشیدی – نیما بانکی
آناهیتا نعمتی – ابوالفضل پورعرب
آتنه فقیه نصیری – فریبرز عرب نیا
آتنه فقیه نصیری – رفیع پیتز(کارگردان)
ع
سل بدیعی – فریبرز عرب نیا
سارا خوئینی ها – چنگیز وثوقی
سارا خوئینی ها – یوسف مرادیان
مونا بانکی پور – امین حیایی
تانیا جوهری – مرحوم خسرو شکیبایی
فرحناز منافی ظاهر – حسین محب اهری
پرستو گلستانی – بهروز بقائی
شبنم طلوعی – کوروش تهامی
سیما تیرانداز – ناصر هاشمی
امین زندگانی – مینا لاکانی
رامبد شکرابی – عاطفه رضوی
علی دهکردی – آفرین چیت ساز
آزیتا حاجیان -محمد رضا شریفی نیا
شراره رخام – فرهاد قریب(استیون راش
امیر غفارمنش و شادروان پوپک گلدره،
سعید راد و نوش آفرین
.


در مورد ثمره این ازدواجهای شکست خورده هم باید گفت که: از لیلی رشیدی و نیما بانکی یک پسر مونده

آناهیتا نعمتی و ابوالفضل پورعرب(دختری به نام رایکا) که همزمان با تولد این دختر پورعرب از زن دیگه اش صاحب یک پسر شد که دلیل واقعی طلاق او با آناهیتا نعمتی بود

عسل بدیعی و فریبرز عرب نیا (یک پسر)

سارا خوئینی ها در پانزده سالگی یک دختر به نام غنچه برای چنگیز وثوقی بدنیا آورد و از یوسف مرادیان فرزندی ندارد اون پسری رو هم که داره از ازدواج دومش داره

مونا بانکی پور بازیگری بود که در سریال خواب و بیدار در نقش همسر دانیال حکیمی ظاهر شد هم از امین حیایی یک پسر به نام دارا داره

 

و تانیا جوهری هم از مرحوم خسرو شکیبایی یک دختر به نام پوپک داره که در خارج زندگی می کنه

 منبع مجله اینترنتی بانوفا

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
تاریخ : چهار شنبه 15 / 2 / 1393
بازدید : 2928
نویسنده : خورشید

 

انتظامی درباره طولانی شدن پروژه این موزه فرهنگی و هنری  گفت: به نظرم کارها در این مدت دو سه ساله طبق روال و برنامه پیش رفته است و آماده سازی مجموعه برای بهره برداری نیاز به زمان مناسبی داشت. من هم همیشه پیگیر این مساله بودم تا زودتر به سرانجام برسد.

«آقای بازیگر» تعداد مکان های فرهنگی و هنری کشور را در مقایسه با ظرفیت و نیاز متقاضیان و علاقه مندان به این حوزه ها ناکافی دانست و افزود: با این حال افتتاح همین موزه در منطقه شمیران تهران می تواند کار قشنگی باشد و به نوعی خلأ این مساله را در این منطقه پر کند. چون ما پیش از این در این منطقه چنین فضای فرهنگی و هنری نداشتیم.

انتظامی در ادامه درباره ویژگی های این موزه توضیح داد: وجود سالن تئاتر، گالری، شهر فرنگ و امکانات دیگر این مکان را به فضای مناسبی برای جوانان و دوستداران هنرهای نمایشی تبدیل خواهد کرد. شهرداری هم که حالا دیگر مسئولیت این مجموعه را به عهده دارد، علاقه مند است این حرکت بازخورد و اطلاع رسانی مناسبی داشته باشد تا به نیازهای بخشی از جوانان هنرمند و هنردوست پاسخ داده شود.

بازیگر فیلم های خاطره انگیز «گاو» و «اجاره نشین ها» درخصوص این که آیا چنین اقداماتی می تواند منجر به الگوسازی و ترویج این فرهنگ شود، گفت: واقعا نمی دانم، اما امیدوارم این حرکت مقدمات تکرار چنین کارهایی را فراهم کند.

به هرحال انجام این قبیل کارها نیاز به گذشت دارد. مثلا به من پیشنهاد شده بود که همین خانه ام را که چهل سال در آن زندگی کرده ام تبدیل به آپارتمانی ده طبقه کنند، پنج طبقه آن را اجاره می دادند و پنج طبقه هرکدام صدوپنجاه و پنج متر را هم دراختیار من می گذاشتند که من قبول نکردم و گفتم می خواهم اینجا را به فضایی فرهنگی و هنری برای هنرمندان و جوانان تبدیل کنم. چون دوست داشتم و واقعا دلم می خواست این کار را انجام دهم، اما واقعا همه این کار را انجام نمی دهند. خیلی ها ملک خود را می فروشند و پولشان را می گیرند و راحت زندگی شان را می کنند.

انتظامی درباره وضع جسمی خود نیز اشاره کر د و گفت: بد نیست، اما هر شرایطی هم که داشته باشم دیگر اقتضای سن و سالم است. وی در پاسخ به این پرسش که آیا در کار جدیدی به عنوان بازیگر حضور دارد یا نه، خندید و گفت: نه آقا، ما نفس نمی توانیم بکشیم، چه برسد به این که در کار جدید بازی کنیم! بازیگر سریال به یادماندنی «هزاردستان» درخصوص آخرین شرایط فیلم «قطار زمستانی» خسرو سینایی نیز که مدت هاست بحث تولید آن به درازا کشیده است، توضیح داد: گویا طرف ایرانی برای ساخت این فیلم اعلام آمادگی کرده است و طرف لهستانی هم تمایل زیادی برای تولید این اثر دارد. امیدوارم مشکلات و موانع پیش روی این مساله برداشته شود و این فیلم خوب و ارزشمند که تولید آن اعتباری برای کشورمان محسوب خواهد شد، بزودی ساخته شود.

عزت الله انتظامی در پایان سخنانش برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی کرد و گفت: امیدوارم امسال شرایط طوری باشد که هنرمندان هیچ گاه بیکار نباشند و بتوانند در آرامش کار و فعالیت کنند.

کار استاد انتظامی برای همیشه ماندگار است

در همین حال مدیر روابط عمومی و مشاور هنری شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران هم که مسئولیت افتتاح این خانه موزه را برعهده دارد، در گفت وگو با جام جم توضیحاتی درباره این خانه موزه داد و گفت: سعی کرده ایم ساختار خانه عوض نشود، اما با طراحی های فوق العاده ای تغییراتی در مجموعه اعمال شد.

خاتمی که خود از کارگردانان صحنه نمایش است، اردیبهشت تئاتر ایران را بهترین و مناسب ترین زمان برای افتتاح این موزه دانست و گفت: قصد داریم در اردیبهشت ماه که مصادف با جشن های تئاتر است این مجموعه فرهنگی و هنری را به بهره برداری برسانیم.

این مقام مسئول اعلام بودجه اجرای این طرح را به آینده نزدیک موکول کرد و افزود: پس از پیشنهاد ارزشمند استاد انتظامی، این فضا توسط شهرداری از ایشان خریداری شد و با هزینه های بعدی اکنون در آستانه بهره برداری قرار گرفته است. ارزش این مکان فقط به عنوان خانه استاد انتظامی نیست، بلکه به گفته خود این بازیگر پیشکسوت طی سال ها محل رفت و آمد و نشست و برخاست و جلسات بزرگانی چون علی حاتمی، ناصر تقوایی، جمشید مشایخی و چهره های ماندگار دیگر هنرهای نمایشی ایران بوده و باعث شکل گیری جرقه های اولیه بسیاری از فیلم ها و مجموعه های ماندگار کشور شده است. بنابراین نیاز بود با چنین حرکتی این مکان ماندگار شود.

گفتنی است، خانه موزه استاد عزت الله انتظامی در بلوار اندرزگو منطقه شمیران تهران واقع شده و در زیربنایی معادل 538 مترمربع قرار دارد و شامل بخش های جذابی از جمله موزه استاد انتظامی، سالن بلک باکس تئاتر با ظرفیت 120 نفر، شهر فرنگ، اتاق آینه، تماشاخانه، کافی شاپ، گالری و تابلوی ثبت امضا و یادگاری ویژه هنرمندان صاحب نام است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

با سلام امیدوارم لحظات خوب وخوشی را در فان کلوب آذرخش سپری کنید ومطالب دلخواهتان را بیابید وبا نظراتتان من را در بهتر شدن فان کلوب یاری رسانید

برای بهتر شدن اذرخش چه باید کرد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فان کلوب آذرخش و آدرس azarakhsh2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 307
بازدید دیروز : 232
بازدید هفته : 539
بازدید ماه : 4362
بازدید کل : 288222
تعداد مطالب : 610
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1


کد هدایت به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com