عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 31 / 3 / 1393
بازدید : 1050
نویسنده : خورشید
چه بگوئید و چه بشنوید. در خواستگاری که از فرهنگ کهن ما ایرانیان مسلمان است، مهمترین حرفهای زن و مرد گفته میشود. در این سخنرانی دکتر دهنوی به بررسی گفتگوی سازنده در مراسم خواستگاری میپردازند. باشد که این فرهنگ ناب محکم تر و پابرجا باقی بماند.

دانلود با حجم 4 مگابایت از لینک مستقیم
 
 
منبع:http://islammovie.ir/
 
 


:: موضوعات مرتبط: سخنرانی دکتر دهنوی , ,
تاریخ : دو شنبه 31 / 3 / 1393
بازدید : 997
نویسنده : خورشید

 

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام هوام تویی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین رستمی به نام هوام تویی با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : فرید احمدی ، آهنگ : امین رستمی
تنظیم : مهران خالصی ، میکس و مستر : امین رستمی

 

 

متن آهنگ جدید امین رستمی به نام هوام تویی :

فقط واسه یه لحظه عاشقم باش

می خوام با این ثانیه دل خوش باشم

یه لحظه با تو و دیگه مهم نیست

تا آخر دنیا اگه تنها شم

هوام تویی صدام تویی غم توی نگام

تویی اون کسی که می خوام

تویی تو

هوام تویی برام تویی همه ماجرام

غمی که نمی کنه راهام

تویی تو

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام هوام تویی

♫♫♫♫♫♫

اون که اسمش داره قلبم و می لرزونه تویی

حال بد دله بد حالم و می دونه تویی

اونی که باید بره اما نمی تونه منم

اونی که باید بمونه اما نمی مونه تویی

هوام تویی صدام تویی غم توی نگام

تویی اون کسی که می خوام

تویی تو

هوام تویی برام تویی همه ماجرام

غمی که نمی کنه راهام

تویی تو

MP3 – ۳۲۰

Amin Rostami – Havam Toyi

MP3 – ۱۲۸

Amin Rostami – Havam Toyi



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ غمگین , ,
تاریخ : دو شنبه 31 / 3 / 1393
بازدید : 876
نویسنده : خورشید
دانلود آهنگ جدید رضا صادقی با نام تنها

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی با نام تنها با بالا ترین کیفیت.

ترانه سرا : عبدالجبار کاکایی ، آهنگ و تنظیم : فرید سعادتمند

میکس و مسترینگ : ایمان حجت ، استودیو: راگ

لینک دانلود

متن آهنگ جدید رضا صادقی با نام تنها :

خاطرات رفته از یاد به شکستم عادتم داد
رو به آیینه گریه کردم گریه هام و پس فرستاد
من فقط به خاطر تو حرس دنیا رو می خوردم
تو اگه با من می موندی دل به دریا می سپردم
ببین حال روزای من خوب نیست می خونم ولی زخم داره صدام
منو درک کن دل بسوزون برام صدام کن از اینجا که خیلی تنهام

♫♫♫♫♫♫

خاطرات رفته از یاد به شکستم عادتم داد
رو به آیینه گریه کردم گریه هام و پس فرستاد
یه نگاه بی تفاوت ته چشم آدما بود
کاش می شد فقط یه لبخند توی دنیا سهم ما بود
ببین حال روزای من خوب نیست می خونم ولی زخم داره صدام
منو درک کن دل بسوزون برام صدام کن از اینجا که خیلی تنهام

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ غمگین , ,
تاریخ : دو شنبه 31 / 3 / 1393
بازدید : 968
نویسنده : خورشید


 گیاه لاوندر یا اسطوخودوس یکی از خوشبو ترین گیاهان دارویی در جهان محسوب می‌شود که در مناطق مختلفی از ایران، هند، چین، انگلیس و کانادا به صورت خودرو رشد می‌کند. این گیاه علاوه بر آنکه به عنوان یک گیاه دارویی پرخاصیت در طب سنتی کشورمان و طب سنتی کشورهای چین و هند مورد استفاده قرار می‌گیرد به عنوان یک خوراکی مفید در سبد غذایی بسیاری از خانواده های آسیایی و اروپایی وجود دارد. امروزه عصاره چای کیسه ای و روغن این گیاه به صورت صنعتی توسط کارخانه های تولید گیاهان دارویی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می گیرد. مصرف خوراکی و موضعی این گیاه علاوه بر آنکه موجب تقویت عملکرد دستگاه عصبی بدن می‌شود می‌تواند بسیاری از اختلال‌ها و بیماری‌های جسمی مانند اسپاسم‌های عضلانی، ضعف عمومی و بی‌خوابی را درمان کند. به اعتقاد درمانگران طب سنتی ایران، چین و هند نوشیدن روزانه یک فنجان از چای یا دمنوش گیاه لاوندر یا اسطوخودوس می‌تواند در پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها موثر باشد. 

معجــزه لاونــدر

  عصاره لاوندر و درمان سردرد

به اعتقاد درمانگران طب سنتی در جهان نوشیدن عصاره تهیه شده از برگ‌های گیاه لاوندر تاثیر زیادی در بهبود و تسکین سردرد دارد. این نوشیدنی توسط بسیاری از درمانگران شیوه‌های درمانی طب مکمل برای درمان سردرد به ویژه سردردهای میگرنی کاربردی اعجاب‌انگیز دارد. این داروی گیاهی اگر چه طعمی تلخ و گس دارد اما خاصیت و تاثیرگذاری آن چنان زیاد است که بسیاری از بیماران تلخی آن را تحمل می کنند. اما در صورتی که برخی از بیماران قادر نباشند گسی و تلخی عصاره لاوندر را تحمل کنند کافی است این عصاره را رقیق کرده و آن را میل كنند. 

  چای لاوندر، خواب‌آوری طبیعی 

نوشیدن چای لاوندر پیش از خواب به افرادی که دچار اختلال خواب هستند و شب ها چندین بار از خواب بیدار می شوند، کمک می کند تا به مرور خوابی آرام و بی دغدغه را تجربه کنند. برای بهره‌مندی از تاثیر این چای کافی است یک ساعت پیش از خواب شبانه یک فنجان چای لاوندر را به صورت ولرم بنوشید. برای تهیه این چای کافی است یک قاشق چای‌خوری برگ خشک شده این گیاه را درون یک فنجان آب جوش بریزید و سر فنجان را با کمک نعلبکی ببندید تا در عرض 10 دقیقه دم بکشد. 

  درمان  سرگیجه و ضعف عمومی 

درمانگران شیوه های طبیعی درمانی در جهان با کمک گیاه خشک شده لاوندر و عسل ترکیبی تهیه می کنند که مصرف این ترکیب به هنگام بروز سرگیجه و ضعف عمومی بسیار موثر است. در این شرایط درمانگران یک قاشق غذاخوری از پودر برگ‌های خشک شده لاوندر را با یک قاشق غذاخوری عسل و یک لیوان آب گرم مخلوط می کنند. نوشیدن این ترکیب می تواند در مدت کوتاهی ضعف بیمار را برطرف کرده و سرگیجه را از بین ببرد. 

اضافه کردن 10 تا 15 قطره از عصاره گیاه لاوندر در وان حمام و دراز کشیدن در آن به مدت 20 تا 30 دقیقه در از بین بردن خستگی و کوفتگی بدن بسیار موثر است. دراز کشیدن در آبی که با این عصاره مخلوط شده باشد علاوه بر آنکه موجب تخلیه استرس‌ها و تنش‌های روزانه می‌شود به بهبود گردش جریان خون کمک کرده و کیفیت خواب افراد را نیز افزایش می‌دهد.

  چگونه حافظه خود را تقویت کنید

برای افزایش توان حافظه و عملکرد مغز راهکارهای مختلفی در طب سنتی و دیگر شیوه‌های درمانی طب مکمل وجود دارد. اما یکی از کاربردی ترین آنها استفاده ازعرقیات گیاهی و مصرف میوه‌های طبیعی نظیر کشمش، خرما وانجیر است. به اعتقاد درمانگران نوشیدن یک فنجان عرق لاوندر هر شب پیش از خواب و به مدت 30 تا 40 روز می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش توان مغز، بهبود عملکرد آن و تقویت حافظه داشته باشد.

  سوزش نیش حشرات را درمان کنید 

بسیاری از کوهنوردان یا افرادی که عادت به کوهنوردی و حضور در فضاهای باز و محیط‌های سرسبز دارند با خاصیت عصاره لاوندر در درمان و تسکین محل گزش نیش حشرات آشنایی دارند. عصاره گیاه لاوندر به دلیل داشتن خواص التیام‌بخش و تسکین‌دهنده‌ای که دارد در کاهش التهاب و سوزش محل گزش حشرات بسیار موثر است و می‌تواند نقش موثری داشته باشد. این عصاره همچنین می‌تواند به عنوان یک ضدعفونی کننده برای شست‌وشوی زخم‌های سطحی و محل گزش حشرات مورد استفاده قرار گیرد.

  درمان اسپاسم شکم با ماساژ

درمانگران طب سنتی ماساژ شکم با روغن لاوندر را یکی از مفیدترین شیوه‌های درمان و تسکین اسپاسم‌ها و انقباض‌های عضلات شکم می‌دانند. ماساژ این روغن در ناحیه شکم و جذب آن موجب می‌شود که اسپاسم های دستگاه گوارش به ویژه درناحیه روده‌ها درمان شود و درد ناشی از آن به مرور کاهش یافته و به طور کلی از بین رود. 

  درمان اسکار سوختگی با روغن اسطوخودوس


بسیاری از درمانگران طب سنتی و مکمل بر این باورند که استفاده از روغن گل اسطوخودوس به صورت موضعی موجب از بین رفتن آثار باقی مانده زخم‌ها و برخی از سوختگی‌ها می‌شود. ماساژ روغن و عصاره اسطوخودس یا لاوندر به روی زخم‌ها به صورت مستمر و روزانه کمک می کند تا جای زخم‌ها و سوختگی‌ها از بین رود. علاوه بر این استفاده از جوشانده رقیق شده این گیاه نیز به عنوان یک ضدعفونی‌کننده برای پاکسازی زخم ها و جراحات سطحی بسیار موثر است. برای تهیه این مخلوط جوشانده سرد شده گیاه لاوندر را پس از رقیق کردن با مقداری اتانول ترکیب کرده و برای ضدعفونی مورد استفاده قرار دهید.

معجــزه لاونــدر


  کاهش تب و حرارت بدن 

بر اساس متون قدیمی طب سنتی گیاه لاوندر به جهت آنکه موجب افزایش تعریق بدن می‌شود در دفع سموم و حرارت بدن در شرایطی که بیمار دچار تب یا افزایش حرارت بدن شده، بسیار موثر است. مصرف جوشانده این گیاه علاوه بر این  به جهت خاصیت ادرارآور می تواند تب بیمار را به سرعت پایین آورد. 

  کمپرس گیاه اسطوخودوس و کاهش درد


کمپرس جوشانده گیاه اسطوخودوس در تسکین دردهای ناشی از کوفتگی‌ها و ضرب‌دیدگی‌ها بسیار موثر است. برای تهیه این کمپرس کافی است 3 تا 4 قاشق غذاخوری از گیاه خشک شده لاوندر را با 2 لیوان آب مخلوط کرده و روی حرارت قرار دهید. پس از آنکه این مخلوط به مدت 10 دقیقه جوشید آن را صاف کرده و اجازه دهید به اندازه کافی سرد شود. سپس این مایع را با کمک دستمالی نخی و تمیز روی موضع مورد نظر کمپرس کنید. بهتر است اجازه دهید تا این مایع به اندازه کافی سرد شود زیرا گرمای آن ممکن است موجب بروز خونریزی‌های زیر پوستی در ناحیه ضرب دیده شود.

7 نکته طلایی درباره لاوندر

  •  لاوندر از جمله گیاهان دارویی است که خواص درمانی متنوعی دارد. برگ‌ها، گلبرگ‌های بنفش رنگ و سرشاخه های این گیاه از جمله بخش‌هایی از این گیاه است که برای درمان بیماری‌های مختلف از سوی درمانگران طب سنتی توصیه شده است.
  •   درمانگران طب سنتی مصرف چای لاوندر را یکی از بهترین داروهای گیاهی برای تقویت معده و افزایش عملکرد آن می دانند.
  •   لاوندر به جهت داشتن خواص مفید در پاکسازی کبد می‌تواند از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها و اختلال‌های کبدی پیشگیری کند.
  •   نوشیدن چای یا جوشانده برگ های خشک شده لاوندر در کاهش التهاب و تورم دستگاه تنفسی مناسب است و موجب درمان سرفه می‌شود.
  •   برخی از درمانگران طب سنتی معتقدند که مصرف این گیاه در افرادی که دچار خواب‌رفتگی دست و پا می‌شوند بسیار موثر است.
  •   درمانگران طب سنتی چین معتقدند که نوشیدن جوشانده این گیاه موجب پیشگیری و درمان تهوع می شود.
  •   استفاده موضعی و خوراکی از این گیاه علاوه بر آنکه موجب تقویت و توان سیستم عصبی می شود می تواند موجب تنظیم ضربان قلب و کنترل تپش قلب شود.


:: موضوعات مرتبط: اسطوخودوس , ,
تاریخ : دو شنبه 31 / 3 / 1393
بازدید : 1340
نویسنده : خورشید

 

بیماری زخم معده،علل و راه درمان آن

 

علائم زخم معده,زخم معده

رایج‌ترین علائم زخم معده، درد سوزشی که از جناغ سینه تا بالای ناف می‌تواند احساس شود

حتما تا به حال اسم زخم معده را شنیده‌اید. این بیماری به معنی نوعی آسیب خوش‌خیم در معده است که نام دیگر آن «پپتیک اولسر» است.

در گذشته‌های نه‌چندان دور تصور می‌شد شیوه زندگی مانند علاقه زیاد به غذاهای پرادویه یا شغل‌های استرس‌زا، ریشه زخم معده هستند اما امروزه پزشکان دریافتند که علت اصلی زخم‌ معده، استرس یا رژیم غذایی نیست بلکه آلوده شدن به باکتری خاصی به نام هلیکوباکتر پیلوری علت اصلی آن است.

 

این باکتری در بزاق وجود دارد و از طریق استفاده از قاشق و چنگال فرد آلوده یا خوردن غذای نیمه کاره دیگران منتقل می‌شود. برخی از داروها مانند آسپیرین، ایبوپروفن، ناپروکسن، کتوپروفن و برخی داروهای درمان‌کننده بیماری آرتریت (درد و ورم مفاصل) ازجمله این داروهاست که می‌توانند باعث زخم معده شوند به همین علت باید از مصرف هرگونه دارو بدون مشورت با پزشک خودداری کنید. مصرف سیگار و الکل هم از دیگر علل زخم معده است.

 

علائم زخم معده
رایج‌ترین علائم زخم معده، درد سوزشی که از جناغ سینه تا بالای ناف می‌تواند احساس شود. درد زخم معده به‌ علت تماس اسید معده با منطقه آسیب، ایجاد می‌شود.  درد زخم معده از یک ساعت بعد از غذا خوردن شروع می‌شود و تا ساعت‌ها ادامه پیدا کند همچنین شب‌ها شعله‌ور شده و می‌تواند فرد را از خواب بیدار کند. درد زخم معده در زمان خالی بودن معده بدتر می‌شود لذا باید از گرسنگی اجتناب کرد. زخم معده می‌تواند برای مدتی فروکش کند ولی بعد از چند هفته علائم زخم معده برمی‌گردد لذا حتما باید برای درمان زخم معده به پزشک مراجعه کرد.

 

علائم زخم معده و نشانه های آن در موارد کمتر :
* بالا آوردن خون، که با رنگ قرمز یا سیاه مشخص می‌شود.
* وجود خون تیره رنگ در مدفوع یا قیری شدن مدفوع
* حالت تهوع یا استفراغ
* کاهش وزن بدون دلیل
* تغییر اشتها که فرد باید هر چه سریع‌تر به پزشک مراجعه کند. البته باید دقت داشت که هر دردی زخم معده نیست. مهم‌ترین بیماری که علائم مشابه زخم معده دارد حمله قلبی است لذا از خود درمانی جدا بپرهیزید.

 

تشخیص زخم معده,آندوسکوپی

در روش آندوسکوپی، پزشک توسط لوله باریکی که از دهان وارد معده شما می‌کند و داخل معده را می بیند

 پزشک برای تشخیص زخم معده از آندوسکوپی استفاده می‌کند. در روش آندوسکوپی، پزشک توسط لوله باریکی که از دهان وارد معده شما می‌کند و سر آن نور است، داخل معده را می‌بیند و ممکن است از لایه داخلی معده، نمونه‌برداری کند (یعنی تکه‌ای بردارد) تا وجود هلیکوباکترپیلوری را بررسی کند. آزمایش خون و آزمایش تنفس نیز برای تشخیص هلیکوباکترپیلوری به‌کار می‌روند.

 

معمولا در افراد جوان‌ اگر علامت‌هایی مانند کاهش وزن، کم‌خونی، استفراغ و احساس‌ گیر کردن غذا وجود نداشته باشد و فقط درد معده داشته باشند، باید از آنها آزمایش خون و تست تنفسی برای میکروب هلیکوباکتر گرفته شود و درصورت اثبات آن، درمان شوند. ولی در افرادی که بالای 40سال دارند یا دچار کم‌ خونی، تهوع و استفراغ هستند یا احساس گیر کردن غذا دارند حتماً باید آندوسکوپی انجام شود چون سرطان معده در کشور ما شایع است.

 

درمان زخم معده
اگر مبتلا به باکتری هلیکوباکتر‌پیلوری باشید حتما باید درمان آنتی‌بیوتیکی چند دارویی برای مدت دو‌ماه استفاده کنید. همچنین داروهای کاهش‌دهنده اسید معده مانند رانیتیدین، فاموتیدین، امپرازول و... به کاهش درد معده کمک می‌کند. اگر زخم معده خونریزی شدید داشته باشد، ممکن است آندوسکوپی برای سوزاندن زخم و کاهش خونریزی لازم باشد. اگر خونریزی با آندوسکوپی کنترل نشود یا سوراخ‌شدگی زخم رخ دهد، آنگاه جراحی مورد نیاز خواهد بود.

 

زمان مراجعه به پزشک
زخم پپتیک، زخمی نیست که شما بتوانید به تنهایی و بدون مراجعه به پزشک آن را درمان کنید. اگرچه داروهای بلوکه‌کننده اسید و آنتی‌اسیدها، درد را تسکین می‌دهند اما این بهبودی، کوتاه‌مدت است. چنانچه علائم یا نشانه‌هایی از زخم معده مشاهده کردید، برای درمان زخم معده حتما به پزشک مراجعه کنید. و از طرف دیگر درد معده شما ممکن است نشانه بیماری خطرناک دیگری مثل حمله قلبی باشد، پس اگر با درد معده به پزشک مراجعه کردید و او برایتان نوار قلب درخواست کرد تعجب نکنید.

 

خطر زخم معده
بیشتر کسانی که زخم معده دارند، فقط درد معده دارند. برخی افراد هم هیچ نوع علامتی ندارند. زخم‌ها باعث ایجاد سایر مشکلات جسمی هم می‌شوند؛ گاهی اوقات خونریزی می‌کنند. اگر زخم‌ها خیلی عمیق شوند، می‌توانند دیواره معده را سوراخ کنند. همچنین زخم‌ها می‌توانند باعث انسداد معده شوند یعنی از عبور غذا در معده جلوگیری کنند که در این حالت، تهوع، استفراغ و کاهش وزن دیده می‌شود.

 

درصورت مشاهده علائم هشداردهنده زیر، فوراً به پزشک مراجعه کنید.
1- استفراغ خونی


2- بالا آوردن غذایی که چند ساعت یا چند روز قبل خورده شده است.


3- احساس سرما یا مرطوب بودن پوست


4- احساس ضعف یا سرگیجه غیرعادی


5- مدفوع خونی (خون ممکن است مدفوع شما را سیاه رنگ یا قیری‌شکل کند)


6- احساس تهوع مداوم یا استفراغ کردن مکرر


7- احساس درد شدید و ناگهانی


8- کاهش وزن پایدار


9- با مصرف دارو، دردتان کم نشود.


10- درد به قسمت پشت بدن کشیده شود.

 

زخم معده,زخم پپتیک

اگر زخم معده دارید سیگار نکشید و الکل مصرف نکنید

 

اگر زخم معده دارید حتما موارد زیر را رعایت کنید:
1- تعداد وعده‌های غذایی خود را افزایش و حجم هر وعده را کاهش دهید تا معده شما خالی نماند.

 

2- آهسته غذا بخورید و آن را کامل بجوید.

 

3- از مصرف گوشت و ماهی دودی و نمک سود شده همچنین انواع شور و آجیل‌های پر نمک بپرهیزید.


4- مصرف چای و قهوه و نوشیدنی‌های گازدار را کاهش دهید.


5- سیگار نکشید و الکل مصرف نکنید.


6- با آرامش غذا بخورید و از استرس پرهیز کنید.


7- افسردگی، ناراحتی و استرس را از خود دور کنید و فقط بخندید. پس بروید به سوی خنده درمانی!


8- هیچ‌گاه سرخود از آسپیرین یا مسکن‌های مانند بروفن استفاده نکنید. در دردهای معمولی می‌توانید استامینوفن مصرف کنید.


9- توصیه شده است که مبتلایان به این بیماری از مصرف وعده غذایی حجیم قبل از خواب اجتناب کنند.


10- در گذشته شیر غذای مهمی ‌در درمان زخم معده محسوب می‌شد، علت مصرف آن این بوده است که تصور می‌شد شیر باعث خنثی‌سازی محتویات معده می‌شود اما ثابت شده به‌علت اینکه محتوی کلسیم و پروتئین شیر بالاست، یک تحریک‌کننده قوی ترشح اسید معده است. به همین دلیل مصرف متناوب و مکرر شیر برای درمان زخم‌ معده توصیه نمی‌شود.


11- از قاشق و چنگال دیگران استفاده نکنید، از لیوان دیگران آب نخورید.


12- مواد غذایی مفید برای زخم معده شامل:
عسل، بادام، موز، شیرین بیان، نعناع، بابونه


13- مواد غذایی غیرمجاز در زخم معده شامل:
شیر، خامه، شیر کاکائو، قهوه، چایی، انواع نوشابه‌ها، الکل، غذاهای ادویه‌دار خصوصا فلفل، غذاهای پرچرب مثل آبگوشت، سبزیجات نفاخ مانند کلم، ترب، تربچه، خیار، شلغم، پیاز و پیازچه، میوه‌های نفاخ مانند هندوانه، گیلاس، گوجه سبز، هلو، چغاله بادام و زیتون میوه‌های ترش مانند پرتقال و نارنگی.
منبع: hamshahrionline.ir



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
تاریخ : دو شنبه 31 / 3 / 1393
بازدید : 1158
نویسنده : خورشید

آشنایی با ابر تبلت نوکیا که هیچ وقت به بازار نیامد

آیا می توانید تصور کنید که شرکت نوکیا دقیقاً ۹ سال قبل از تولید اولین iPad و ۶ سال قبل از اولین iPhone، تبلت نوکیا را تولید کرده است؟ این اتفاق در واقع افتاده است. تولید این دستگاه در دقیقه ی ۹۰ و بعد از اینکه ۱۰۰۰ عدد از این تبلت تولید شد، متوقف شد و اینگونه بود که تبلت اینترنتی M510 نوکیا هیچ وقت به دست مشتریان این شرکت نرسید.

تبلت نوکیا

خانواده ها و مشتریان خانگی بازار هدف تبلت M510 را تشکیل می دادند. اسکو یلیروسی مدیر تیم طراحی این تبلت بود که مسئولیت آزمایش قابلیت های ارتباطی آن را نیز بر عهده داشت. او دقیقاً تا زمانی که پروژه متوقف نشده بود با شرکت همکاری می کرد و پس از آن در ماه آگوست سال ۲۰۰۱ میلادی پروژه را ترک کرده و از شرکت نوکیا جدا شد.

تبلت نوکیا

تبلت اینترنتی نوکیا در زمان خودش از بهترین سیستم های نرم افزاری برای سخت افزار های آن روز بهره میبرد. نرم افزاری که بر اساس نسخه ی اولیه ی Symbian و با نام Epoc طراحی شده بود. از ویژگی های آن می توان به نرم افزار ایمیل، تقویم، صفحه ی هشدار و مرور گر اینترنت Opera اشاره نمود.

تبلت نوکیا

رابط کاربری آن طراحی شده برای صفحه لمسی بود و دکمه های عملیاتی نیز برای کنترل آن در دو طرف تبلت طراحی شده بود. صفحه نمایش آن یک صفحه کامل ۱۰ اینچی ۸۰۰ در ۶۰۰ پیکسلی LCD بود. این تبلت از باتری هایی بهره میبرد که حدود ۴ ساعت کارایی را برای آن به ارمغان می آورد که اگر شما تکنولوژی سال ۲۰۰۱ را به خاطر داشته باشید، مطمئناً تأیید خواهید کرد که وزن ۴ پوندی این دستگاه برای آن تکنولوژی بسیار معقول به نظر می رسید.

تبلت نوکیا

این  تبلت مجهز به پورت های USB،  PS/2 و نیز پورت ۳٫۵ میلی متری هدفون بود. ارتباط بدون سیم این دستگاه توسط ماژول Nokia C111 WiFi که از اتصال ۸۰۲٫۱۱b پشتیبانی کرده و سرعت آن به ۱۱ مگابیت در ثانیه می رسید، تأمین می شد. این دستگاه حتی مجهز به پایه ای بود که آن را برای استفاده بر روی میز به صورت ایستاده نگه می داشت. در واقع می توان گفت که این تبلت، در زمان خودش از تکنولوژی روز بسیار جلوتر بود. بخش تحقیقات بازاریابی شرکت نوکیا به این نتیجه رسید که تقاضایی در بازار برای این محصول نخواهد بود، و همین دلیل باعث توقف تولید آن پس از تولید ۱۰۰۰ دستگاه شد.

تبلت نوکیا

تقریباً تمام ۱۰۰۰ دستگاه تولید شده ی این محصول روانه دستگاه های خرد کن شدند. البته آقای یلیروسی معتقد است که تعداد ۱۳۰ عدد از این دستگاه شانس نجات را پیدا کردند و هر یک از افراد تیم توسعه این دستگاه توانستند یکی از آن را بدست آورند.

همانطور که اتفاق افتاد، شرکت نوکیا تبلت دیگری را تا سال ۲۰۰۵ وارد بازار نکرد، تا توانست Nokia 770 را وارد بازار کند. با توجه به گفته های آقای یلیروسی Nokia 770 از برخی لحاظ دارای قابلیت های بهتری نسبت به M510 بود. وی گفت “بعد از تولید Nokia 770 احساس کردم که همه ی تلاش هایمان باطل نبوده و از بین نرفته است.

تبلت نوکیا

در حالی که تکنولوژی امروز در حال به نمایش گذاشتن قابلیت های تبلت اینترنتی Nokia M510 است، این واقعیت که شرکت نوکیا خارج از چرخه ی تولید سخت افزاری است ما را به این نتیجه خواهد رساند که این بخش از فن آوری به طور قطع کلکسیونی است.



:: موضوعات مرتبط: نوکیا , ,
تاریخ : دو شنبه 31 / 3 / 1393
بازدید : 1003
نویسنده : خورشید

رمزو رازهایی در مورد محصولات اپل

محصولات اپل هر روز دارد با تنوع بیشتری وارد بازار می شود و حتی خبرهای خوبی نیز در مورد ارائه این محصولات در ایران دیده شده است. در همین راستا محصولات اپلی نظیر آیفون فارغ از هر گونه مدل، آی پد ها و آی پاد تاچ دارای ویژگی هایی هستند که می توانید از آن ها برای کاربری بهتر خود استفاده کنید. البته این کاربرد ها کارایی ضمنی این گوشی ها و محصولات هستند که می توانید به راحتی از آن ها بهره ببرید. امروز چند نمونه از این کارایی های پنهان را  در قالب ترفند های گوشی های اپل برایتان بر می شمریم.

 

استفاده از فلاش دوربین به جای فلش توتیفی ها

زمانی که کسی به شما تماس می گیرد یا پیامکی ارسال می کند، یا نوتیفی از سوی مسنجر ها و… دارید می توانید گوشی را طوری تنظیم کنید که در همین راستا گوشی تان در قسمت پشت گوشی چشمک زنان شود. این کار برای شب های تاریک مناسب است. برای این که این مورد را تنظیم کنید کافیست به بخش تنظیمات گوشی آیفون ( آی پد و… ) بروید. و بعد گزینه های General, Accessibility را انتخاب کنید. وقتی به این گزینه رسیدید باید بتوانید گزینه ی “LED Flash for Alerts” را انتخاب کنید.

 

فلش دوربین به جای هشدار تماس

اگر وضعیت تنظیمات این منو را on قرار دهید زمانی که به شما تماس می گیرند فلاش دوبین روشن خواهد شد. برای امتحان کافیست به دوستتان بگویید تا با شما یک تماس بگیرد.

 

undo کردن نوشته ها در آیفون

زمانی قطعا تجربه کرده اید که در حال نوشتن مطالبی در ایمیل ، نوت ، پیام، تقویم و… هستید که کلمه یا عبارتی را اشتباه می نویسید. شاید یکی از راه های ممکن این باشد که اشاره گر را جلوی کلمه قرار دهید و آن را حذف کنید! اما آیفون یک راه راحت تر هم دارد. کافیست که هنگام اشتباه تایپی یا … گوشی خود را  تکان دهید. با این کار منویی نمایان می شود که گزینه اول آن به شما امکان می دهد که به راحتی متن را undo کنید :

 

undo کردن نوشته ها

اگر روی منوی اول تپ کنید به راحتی کلمه ای که نوشته اید حذف خواهد شد. حالا شاید بخواهید دوباره به همان وضعیت اول برگردید. دوباره گوشی را تکان دهید تا منوی موجود ظاهر شود و بعد دکمه دوم یعنی redo را بزنید! تکلیف cancel هم که معلوم است.

ایجاد میانبرهای دلخواه در آیفون

 

برای کاربری بهتر گوشی و محصولات اپلی تحت ios می توانید به راحتی، میانبر هایی را برای خود ایجاد کنید و بعد هم از آن استفاده کنید. برای شروع به بخش تنظیمات بروید و از آن جا هم به general  و بعد هم keyboard حرکت کنید.از منوی موجود باید ADD new shortcut را بزنید

 

شورت کد ها برای آیفون

حالا در قسمتی که مشخص می شود اول عبارت و جمله مورد نظر را بنویسید به عنوان مثال I Am Student و در کادر بعدی عبارت I  و S  را بنویسید . با زدن این دو دکمه همیشه عبارت مذکور نشان داده می شود. البته فراموش نکنید که تنظیمات را ذخیره کنید.

گرفتن عکس نمایشگر

شاید دوست داشته باشید از نمایشگر گوشی خود یا آی پد و آی پاد تاچ تان عکس بگیرید. شاید بخواهید نرم افزار خاصی را نصب کنید و شروع به عکس گرفتن کنید اما نیازی به هیچ نوع برنامه اضافی نیست.

گرفتن عکس از آی فون

کافیست که از صفحه ای که می خواهید عکس بگیرید، را به طور فعال قرار دهید، بعد دکمه sleep/wake را فشار دهید و بعد هم دکمه home را بزنید. متوجه خواهید شد که به راحتی از گوشی خود عکس می گیرد.

 

Zoom کردن نمایشگر

گاهی اوقات برای شما پیش می آید که نمی توانید به راحتی، محتویات روی نمایشگر را بخوانید. قطعا یکبار و دوبار هم رخ نداده، و شما هم تنها کسی نیستید که با این معضل روبرو می شوید. آیفون آی پد و.. به خودی خود امکان زوم کردن یا همان بزرگ کردن را به شما نمی دهند بلکه باید اول تنظیماتی را انجام دهید. برای شروع اول به سمت منوی تنظیمات بروید. گزینه هایی که باید حالا پیدا کنید به صورت زیر است : General, Accessibility, Zoom وقتی که به zoom  رسیدید صبر کنید چرا که تنظیمات مربوط به همین بخش است. باید تنظیمات آن را روی “On قرار بدهید و بعد تنظیمات را ذخیره کنید و بیرون بیایید.

بزرگ کردن صفحه ای فون

حالا اگر با سه انگشت روی نمایشگر تپ کنید و به حالت بزرگتر کردن تنظیمات را انجام  دهید می توانید به راحتی، نمایشگر را بزرگتر کنید. برای کوچک کردن هم همین روال را ادامه دهید البته به روش معکوس.  البته بهتر است در حالت معمولی این امکان را روی off قرار دهید چرا که نمایشگر شما لمسی است و دائما با دست شما در تماس است و ممکن است زمانی که نیاز به زوم کردم ندارید به طور اتفاقی این اتفاق بیفتد کمی عملکرد و سرعت کارتان را پایین بیاورد.

این ترفند ها در واقع چیزهای پیش پا افتاده ای هستند که شاید کمتر بدان توجه داشته باشید. خوبی این روش ها این است که در تمام محصولات تحت ios انجام شدنی است. به عبارتی فرقی ندارد که شما با کدام محصول اپل یا کدام ورژن در حال کار کردن باشید ios این سرویس ها را در اختیارتان قرار داده تا کارایی تان را بالاتر ببرید.

ترفند های گوشی های همراه بسیار زیادند به عنوان مثال برای اینکه بخواهید عمر باطری گوشی خود را افزایش دهید راهکارهایی هست که ما برای اندرویدی ها توضیح داده ایم اما جنبه های مشترک آن برای تمام پلتفرم ها وجود دارد که می توانید آن ها را از مقاله با عنوان چگونه عمر باطری اندرویدی تان را افزایش دهید جویا شوید

منبع: مای تک



:: موضوعات مرتبط: ایفون , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 / 3 / 1393
بازدید : 1416
نویسنده : خورشید

فرق خوابیدن در بغل پدر و مادر + عکس

فرق خوابیدن در بغل پدر و مادر که هیچ حرفی برای گفتن نمیمونه . خودتون این عکس رو ببینید

 

خوابیدن بغل مرد و زن



:: موضوعات مرتبط: خنده دار وطنز , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 / 3 / 1393
بازدید : 2137
نویسنده : خورشید

عکس تجاوز زوری بدون سانسور

 

عکس تجاوز زوری بدون سانسور که یکی از معضل های بزرگ در اجتماع شده است

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تجاوز زوری

 

لطفابخندید

مشاهده بیشتر در ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: خنده دار وطنز , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 / 3 / 1393
بازدید : 1381
نویسنده : خورشید

 

عکس بازیگران به همراه همسرشان











 

 



:: موضوعات مرتبط: بازیگران , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 / 3 / 1393
بازدید : 1346
نویسنده : خورشید

دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای حامد هاکان به نام خیلی ممنون

متن شعر حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه متن ترانه حامد هاکان متن آهنگ حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه متن آهنگ حامد هاکان متن آهنگ جدید حامد هاکان دانلود ترانه حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه دانلود اهنگ حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه دانلود اهنگ حامد هاکان دانلود اهنگ جدید حامد هاکان دانلود آهنگ های حامد هاکان دانلود آهنگ های جدید حامد هاکان دانلود آهنگ علی حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام اشتتباه تکست آهنگ حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه اهنگ های جدید ر اهنگ شاد علی حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه اهنگ حامد هاکان خیلی ممنونمه اهنگ حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه اهنگ حامد هاکان اهنگ جدید حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه اهنگ جدید حامد هاکان اهنگ آهنگ های خرداد 93 آهنگ های خرداد آهنگ های حامد هاکان آهنگ های جدید خرداد 93 آهنگ های جدید 1393 آهنگ های جدید آهنگ های 1393 آهنگ شاد آهنگ حامد هاکان خیلی ممنونمه آهنگ حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه آهنگ حامد هاکان آهنگ جدید شاد آهنگ جدید خیلی ممنونمه از حامد هاکان آهنگ جدید خرداد 93 آهنگ جدید خرداد آهنگ جدید حامد هاکان آهنگ جدید ایرانی آهنگ جدید آهنگ  دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام خیلی ممنونم

(برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید)



:: موضوعات مرتبط: دانلود اهنگ شاد , ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 5592
نویسنده : خورشید

 

عکس های سه بعدی جالب و دیدنی

 

عکس های سه بعدی جالب و دیدنی

عکس های سه بعدی جالب و دیدنی

عکس های سه بعدی جالب و دیدنی



:: موضوعات مرتبط: سه بعدی , ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 6796
نویسنده : خورشید

 

 



:: موضوعات مرتبط: تصاویر متحرک , ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 1916
نویسنده : خورشید
تصاویر متحرک عاشقانه و احساسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: تصاویر متحرک , ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 761
نویسنده : خورشید

خانه ای سرزنده با رنگ های تابستانی!

 

اگر تصمیم دارید تا در خانه‌يتان تغییری ایجاد كنيد، برای تازه‌تر كردن و سرزنده كردن فضای خانه خود  به آن رنگ تزريق كنيد. رنگ‌كردن و استفاده از وسايل تزئينی رنگی راهی سريع و اقتصادی برای زينت بخشيدن به خانه است. رنگی را انتخاب كنيد كه به آن علاقه داريد و دوست داريد در زمان طولايی در خانه شما حكم‌فرما باشد.

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


در این مطلب چهار رنگ تابستانی جذاب را در دکوراسیون داخلی بررسی می کنیم.

1. نارنجی ملایم

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


اين رنگ نارنجی از رنگ انتخابی سال 2012 پانتون كمی ملايم‌تر است، اما همچنان جلوه زيبايی دارد. در فضاهای خنثی از اين رنگ می توانيد در يكی از ديوارها استفاده كنيد.

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


اگر عاشق مصالح رنگی هستيد، مانند كاشی های بالای كابينت، برای ايجاد تعادل رنگی از رنگ‌های موجود در ديوار در قسمت‌های ديگر فضا نيز استفاده كنيد.

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


در اين عكس ديوار نارنجی ديگری را در يك فضای خنثی می بينيد. يكی از مزايای چنين اتاق پرنور و بازی، اين است كه می توانيد از رنگ‌های تيره بدون اين‌كه اتاق خيلی خفه و گرفته شود استفاده كنيد.

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


اگر ترجيح می دهيد ديوار اتاق روشن و سفيد باشد، می توانيد از رنگ‌ نارنجی در وسايل تزئينی يا مبلمان استفاده كنيد.

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


ديوارهای نارنجی در يك اتاق خواب كه نياز به فضايی آرام دارد بيش از حد روشن است، اما می توان از رنگ نارنجی در مبلمان يك قسمت‌های ديگر استفاده كرد.

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


اگر تصميم گرفته ايد كه ديوارهای اتاق خواب را به رنگ نارنجی درآوريد از نارنجی های روشن تر استفاده كنيد.

رنگ های نارنجی پیشنهادی:

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


اگر به رنگ‌های نارنجی ملايم علاقه داريد در عکس بالا می توانيد نمونه‌هايی از آن‌ها را ببنيد. تمامی اين رنگ ها هماهنگی فوق‌العاده خوبی با كف‌پوش‌های از جنس چوب درخت بلوط سفيد خواهند داشت.

2. قرمز خشخاشی

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


رنگ چشم‌گير باعث می شود تا يك سازه معماری به خوبی بدرخشد و به چشم بيايد. اين رنگ قرمز خشخاشی توجه را به خود جلب می كند و كنتراست زيبايی با فضای سبز پشت ساختمان ايجاد می كند.

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


در اين عكس رنگ قرمز خالص‌تری را می بينيد؛ رنگی شاد كه در بهار 2013 بسيار مد بود.

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


وقتی نوبت به استفاده از رنگ می رسد فضاهای بيرونی خانه را فراموش نكنيد. ديوارهای نارنجی- قرمز اين خانه مدرن سيمانی بسيار زيبا هستند.

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


اگر به رنگ نانرجی- قرمز علاقه داريد و نمی خواهيد كل يك ديوار را به اين رنگ درآوريد از آن در يكي از اجزای جذاب خانه استفاده كنيد.

رنگ های قرمز پیشنهادی

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


اين رنگ‌های قرمز در كنار كف‌پوش‌های چوبی قرمز از جنس چوب درخت بلوط جلوه زيبايی پيدا می كنند.

3. زرد ليمويی
رنگ زرد رنگی پرانرژی و شلوغ است. بهتر است از اين رنگ به مقدار كم  و يا از نوع خنثی آن استفاده كنيد. در رنگ زردی كه در عكس بالا می بينيد، هماهنگی خوبی با چنين فضای روشن و پرنوری دارد.

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


اگر از يك رنگ زرد پرانرژی استفاده می كنيد سعي كنيد از آن به مقدار كم در اتاق بهره ببريد.

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


اين رنگ زرد تيره‌تر و ملايم‌تر است، زيرا به آن كمی رنگ قهوه‌ای اضافه شده است. برای ايجاد يك تركيب رنگی جذاب‌تر از آن در كنار رنگ‌های خاكستری تيره و قهوه‌ای متمايل به زرد استفاده كنيد.

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


در اين عكس نمونه ديگری از رنگ زرد تيره را می بينيد. اگر مي‌خواهيد از رنگ زرد در اتاق خواب خود استفاده كنيد، اين نوع رنگ زرد انتخاب بسيار خوبی است. اين رنگ در كنار چوب‌های تيره فضايی دنج خلق كرده است.

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی

 

زرد ليمويی در تخت‌خواب و تمشكی در صندلي. چون رنگ‌های برجسته با احتياط به كار رفته‌اند و ديوارها و كف‌پوش رنگي خنثي دارند، اين دو رنگ بر فضا مسلط نيستند.

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


رنگ‌های زرد پيشنهادی

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


رنگ‌های زردی كه در بالا می بينيد به قدر كافی ملايم هستند كه بتوان از آن‌ها به‌عنوان رنگ خثی استفاده كرد. اين رنگ‌ها می توانند در كنار كف‌پوش‌های بتنی يا سراميكی كنتراست فوق‌العاده زيبايی ايجاد كنند.

4. صورتی روشن
اين رنگ با داشتن ديوارهايی تمشكی فضايی دنج، گرم، و زيبا پيدا كرده است؛ فضايی كامل برای روزهای زمستانی.

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


اتاق خواب‌های صورتی فقط مختص دختربچه‌ها نيستند. از اين رنگ‌های صورتی (عكس بالا) مي‌توان در هر فضايی استفاده كرد.

رنگ های صورتی پیشنهادی

 

دکوراسیون تابستانی, بهترین رنگ دکوراسیون تابستانی


با استفاده از اين رنگ‌های صورتی می توان فضايی جذاب را خلق كرد كه در آن استرس كاهش می يابد. من دوست دارم از اين رنگ‌ها در كنار مواد و مصالح تيره، مانند كاشی های چينی به رنگ خاكستری تيره، استفاده كنم.

 

منبع : chidaneh.com



:: موضوعات مرتبط: دکوراسیون وچیدمان , ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 968
نویسنده : خورشید

با نامزد بی اعتماد چه کنیم؟

نامزد بی اعتماد,اولین روزهای نامزدی,حسادت عاشقانه

در اولین روزهای نامزدی و ازدواج زوج های زیادی هستند که با یک مشکل مشترک دست به گریبانند: حساسیت های بیش از حد همسرشان که گاهی آن را آن حسادت های عاشقانه تعبیر می کنند.

 

واقعیت این است که ما چیزی به عنوان حسادت یا حساسیت های عاشقانه نداریم. همه چیز از احساس ناامنی در رابطه سرچشمه می گیرد. شما وقتی نامزدتان را در حال گفتگویی صمیمی با یک غریبه می بینید، حساس می شوید چون حس می کنید امنیت رابطه تان به خطر افتاده است و ممکن است کسی بیش از شما بتواند به همسرتان نزدیک شود یا مورد قبول او واقع گردد. در چنین شرایطی ممکن است شما برای سرپوش گذاشتن به حس خود، آن را با عباراتی مثل حسادت عاشقانه، حساسیت از روی عشق زیاد و عباراتی از این دست مطرح کنید.

این وضعیت اگر خیلی تشدید شود، یعنی اگر شما با کوچکترین حدس و گمان، نشانه یا حرفی احساس کنید امنیت رابطه تان به خطر افتاده است، یعنی وارد فاز بی اعتمادی شده اید و باید ریشه این بی اعتمادی را پیدا کنید.

اگر در ابتدای رابطه هستید و فکر می کنید مورد بی اعتمادی نامزدتان قرار گرفته اید، توصیه می کنیم دقت بیشتری در انتخابتان داشته باشید و روی ازدواجتان بیشتر فکر کنید. اما اگر عقد کرده هستید یا اولین ماه های زندگی مشترکتان را می گذرانید، این توصیه ها به تعدیل احساسات منفی همسرتان کمک خواهد کرد:

1- علت را شناسایی کنید: گاه رفتار ماست که زمینه بدگمانی را به وجود می آورد. رفتار های تصنعی و ابراز احساسات خالی از صداقت، به میزان زیادی موجب می شود نامزد یا همسرمان دیگر به ما اعتماد لازم را نداشته باشد و این است که رفته رفته روابط میان ما و او به سردی می گراید. قبل از هر چیز، سهم خود را در این بی اعتمادی بازنگری کنید. چنانچه تصور می کنید آنقدر که باید، با همسرتان صادق نبوده اید لازم است قبل ازهر اقدامی در این زمینه، این صداقت را به رابطه میان خودتان بازگردانید.

2- تحمل و انعطاف پذیری خود را افزایش دهید: گاهی بد دلی و بد بینی یک بیماری تلقی نمی شود، بلکه تجربیات و شکست های متعددی که فرد در زندگی خود داشته، او را به فردی بد بین و بی اعتماد تبدیل کرده است. سعی کنید او را درک کنید، مهربانی و علاقه خود را به او نشان دهید. فرد بد بین، با همان عینکی که شما را ارزیابی و قضاوت می کند، خود را می بیند و می شناسد. لذا بسیار ضروری است که این پیام را به او منتقل سازید که با وجود ویژگی های رفتاری که دارد، او را دوست دارید و می پذیرید. تحمل خود را با به یاد آوردن عشقی که به او دارید افزایش دهید و بدانید که برای کسب آرامش در زندگی لازم است منعطف باشید تا نشکنید. 

3- اعتماد همسرتان را جلب کنید: سعی کنید به تعهدات و ارزش هایی که میان خود و همسرتان قرار داده اید، پایبند باشید و این پایبندی را به او نشان دهید. با صداقت و عطوفت، حسن نیت و اعتماد خود را به او ابراز و با کاهش رفتار های ضد و نقیض، سعی کنید انسجام لازم را در این امر ایجاد کنید. اعتماد کنید تا مورد اعتماد قرار گیرید.

4- از همسرتان بخواهید که با شما صحبت کند و اعتماد به نفس او را بالا ببرید: گاهی خود فرد بد دل به آزار دهنده بودن رفتارش آگاه است، اما قادر به متوقف کردن افکار خود نیست. گاهی پیامی چون: "تو برای من مهم و دوست داشتنی هستی" او را نرم و آرام می کند و تمام چیزی است که نیاز دارد؛ بنابراین لازم است همواره نکات مثبت، خوبی ها و ویژگی های مثبت او را به یادش بیاورید و سعی کنید در محیطی که توام با آرامش، صداقت، احترام و امنیت است او را به گفت و گو ترغیب کنید. 

5 - از مشاوره تخصصی کمک بگیرید: چنانچه آنچه را که توصیه شد به کار گرفتید و برای رفع مسئله تان کافی نبود، در نهایت استفاده از مشاوره تخصصی روانشناسی توصیه می شود.
منبع: خراسان



:: موضوعات مرتبط: نامزدی. عقد. ازدواج , ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 986
نویسنده : خورشید

 

قوانین مد برای آنکه خوش تیپ باشید

 

قانون های مد, آشنایی با قوانین مد


1 - سفید ،رنگی شگفت انگیز است
کفش های سفید، لباس سفید ، شلوار جین سفید و هرآنچه که سفید باشد زیباست. فرض هم بر این باشد که شما می توانید آنها را تمیز نگه دارید ،باید گفت سفید باعث می شود شما همیشه تر و تازه به نظر برسید و مهم نیست چه زمانی از سال می باشد بلکه هیچ گاه پوشیدن لباس سفید را نباید فراموش کرد.اما لباس سفید اصلا مناسب محل کار نمی باشد.

2 - در مجلس عروسی دیگران لباس سفید نپوشید
هنگامی که در یک مجلس عروسی شرکت می کنید هرگز نباید لباس سفید بپوشید .چرا که لباس سفید عروس در چشم می باشد و لباس شما در این میان جلوه ای پیدا نخواهد داشت.

3 - لباس زیرتان نباید پیدا باشد
اجازه ندهید تا لباستان آنقدر باز باشد تا لباس زیرتان پیدا شود. به لباس زیرس که در زیر لباستان استفاده می کنید بسیار دقت داشته باشید که همرنگ با لباستان باشد .

4. - کمربند نباید کمرشلوارتان را جمع کند
حتی اگر شما کمربند بستن را بسیار دوست دارید ، اما گاهی اوقات پیش خواهد آمد که بستن کمربند نه تنها به زیبا شدن لباستان کمک نمی کند بلکه باعث جمع شدن دور کمرتان شده و آن را چین دار می کند. به همین دلیل اگر می خواهید همیشه کمربند ببندید باید دقت داشته باشید که سایز شلوارتان واندازه ی دور کمرتان دقیقا فیت بدنتان باشد.

5 - برهنه نبودن پاها
برای زیباتر نشان دادن اندام و حتی لباس ،خانم ها بهتر است همیشه جوراب های زیبا و نازکی به پا داشته باشند. جوراب های بسیار زیبایی برای لباس های کوتاه وجود دارد. این مدل جوراب ها باعث می شود تا لباس زیباتر به نظر برسد.

6 - لباس در شب باید بدرخشد
درخشیدن لباس همیشه خوب است .اما اهمیت درخشش لباس در شب چیز دیگری می باشد .دقت کنید در مراسمی که در شب برگزار می شود لباستان در شب زیبایی خاصی داشته باشد.

7 - زنان قد بلند کفش پاشنه بلند نپوشند
این مهم است که قد مردان همیشه از زنان باید بلندتر باشد. بنابراین بانوان باید به این نکته اهمیت دهند که چه اندازه کفشی را برای ایستادن کنار همسرشان اتنخاب می کنند و می پوشند.

8 - زنان کوتاه قامت لباس بلند بپوشند
لباس هر چقدر بلندتر باشد قامت را کشیده تر و لاغرتر و بلندتر نشان می دهد. پس خانم هایی که قامت کوتاه تری دارند بهتر است همیشه لباس های ماکسی بپوشند.

9 - با کفش جلوباز جوراب نپوشید
اگرچه جوراب پوشیدن برای فصل سرما بسیار مناسب می باشد و پاها را داخل کفش گرم نگه می دارد ،اما باید بدانید پوشیدن جوراب با کفش جلوباز اصلا جلوه ای نخواهد داشت و بسیار زشت می شود. 

10 - تعداد جواهراتی که آویزان می کنید کم باشد
هر چقدر تعداد جواهراتی که آویزان می کنیم کمتر باشد ،نما و جلوه بیشتری خواهد داشت.حتی اکر یک تو گردنی تک بیاندازید خیلی شیک تر از آویزان کردن چند مدل گردنبند روی هم می باشد.

11 - متناسب با اندامتان لباس بپوشید
با توجه به مدلی که هیکلتان دارد بهتر است لباس مناسب با هیکلتان را انتخاب کرده و بپوشید.

12 - هنگامی که یک لباس یا دامن رسمی در یک رویداد رسمی ( عروسی، مصاحبه شغلی ، و غیره ) می پوشید جوراب هم بپوشید
این که در یک مهمانی رسمی و به همراه یک دامن مجلسی حتما جوراب بپوشید بسیار اهمیت دارد و این یکی از قانون های لباس پوشیدن کیت میدلتون می باشد که شما هرگز نباید آن را فراموش کنید.

13 - هرگز جواهرات طلایی و نقره ای را با هم استفاده نکنید
دقت داشته باشید که همیشه یا از جواهرات نقره ای استفاده کنید و یا از جواهرات طلایی اتان .اینکه کدام رنگ به لباس شما بیشتر می آید بسیار مهم است و مهمترآن است که هرگز هر دو رنگ را با هم آویزان نکنید.

14 - به کیفیت لباس توجه کنید
اینکه هر چیزی که گران تر باشد حتما جنس بهتری دارد اصلا درست نمی باشد .صرف هزینه های بیشتر دلیل خرید بهتر و با کیفیت تر نمی باشد. بهتر است به هنگام خرید از جنس و کیفیت مناسب پارچه و یا چیزی که می خرید اطلاعات داشته باشید و صرفا دادن پول بیشتر را دلبل بر پر کیفیت تر بودن جنس ندانید.

15 - شلوار کوتاه و چسبان فقط مخصوص تابستان نمی باشد
اگر عادت به پوشیدن شلوارک و یا شلوار چسبان در طول سال دارید ،این اصلا مشکلی ندارد . چرا که به راحتی می توانید در طول تمامی ایام سال و حتی در زمستان هم به همراه چکمه اتان ،شلوارک تنگ و چسبان بپوشید. 

16 - نپوشیدن لباس های کسل کننده
در این مورد هر کس خودش می داند که چه لباسی را بهتر است بپوشد تا نه تنها خودش را بلکه دیگران را هم کسل نکند.

17 - اگر کسی لباسی شکل لباس شما پوشیده بود از او فاصله بگیرید
با پوشیدن لباسی مشابه لباس شما در یک مجلس مهم توسط شخص دیگری ، باید کاملا در مجلس از او فاصله بگیرید و این به این معنا نیست که با این کار کمتر احساس خجالت بکنید بلکه با این کار جلوه ی لباستان را بالاتر می برید.

18 - لباسی با چاپ عکس حیوانات روی آن نپوشید
لباس هایی که چاپ حیواناتی چون یوزپلنگ و گورخر روی آن وجود دارد اصلا مناسب نمی باشد .این حیوانات اصلا با یکدیگر سازگار نبوده و بهتر است به جای آن از لباس های راه راه و شطرنجی و توپ توپی استفاده کنید.

19 - شما باید مد را جدی بگیرید ، چرا که لباس شما از شخصیت شما سخن می گوید
قضاوت در مورد شخصیت انسان ها  از روی لباسی که می پوشند یک عادت همیشگی است . هر چند نوع لباس پوشیدن واقعا فقیر بودن و ثروتمند بودن آدم ها را نشان نمی دهد ، اما در یک نگاه کلی برای قضاوت در مورد شخصیت آدم ها بسیار اهمیت دارد. پس به مدل و نوع لباسی که می پوشید دقت زیادی کنید و مخصوصا به هنگام حضور در جلسات مهمی چون مصاحبه ی شغلی ،اینکه چه لباسی می پوشید بسیار اهمیت دارد و یکی از مهم ترین موارد این است که از پوشیدن لباستان لذت کافی ببرید و آن را دوست داشته باشید.

20 - مد آموخنتی نیست
اینکه بدانید چه لباسی را در کجا و کی بپوشید نیاز به آموزش ندارد و آموختنی نیس. بلکه تنها نیاز به تجربه دارد و باید از دیگران و تجربیات آنها و خود استفاده کرد.

 

منبع : seemorgh.com



:: موضوعات مرتبط: مد ومدگرایی , ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 1080
نویسنده : خورشید

 آموزش دوخت گل یاس بنفش روبانی


دوخت گل های روبانی, دوخت یاس روبان دوزی


طرز دوخت گل یاس بنفش روبان دوزی را برای شما می گذارم .

 

دوخت گل های روبانی, دوخت یاس روبان دوزی


از روبان یک سانتی 8 سانتی متر جدا کنید .
به 4 قسمت 2 سانتی آن را تقسیم کنید و به صورت هلال کوک بزنید .

 

دوخت گل های روبانی, دوخت یاس روبان دوزی


با کشیدن نخ روبان را جمع کنید و چین بدهید .

دوخت گل های روبانی, دوخت یاس روبان دوزی


انتهای روبان و گل را که جمع کردید بدوزید .

دوخت گل های روبانی, دوخت یاس روبان دوزی


شکوفه یا یاس بنفش را روی کار بدوزید .

دوخت گل های روبانی, دوخت یاس روبان دوزی

 

منبع : aftab92.mihanblog.com



:: موضوعات مرتبط: هنرهای خانه داری , ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 1177
نویسنده : خورشید
 
 

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014,چیدمان اتاق کودکان

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014,چیدمان اتاق کودکان

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014,چیدمان اتاق کودکان

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014,چیدمان اتاق کودکان

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014,چیدمان اتاق کودکان

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014,چیدمان اتاق کودکان

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014,چیدمان اتاق کودکان

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014,چیدمان اتاق کودکان

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014,چیدمان اتاق کودکان

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014

دکوراسیون اتاق نوجوانان 2014,چیدمان اتاق کودکان



:: موضوعات مرتبط: دکوراسیون وچیدمان , ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 935
نویسنده : خورشید

 

اگر تازه نامزد کرده‌اید بخوانید

 

 

تازه نامزدها

 

حضور موثر در خانواده جدید، برای خودش داستان‌ها دارد. اگر نسنجیده رفتار کنید، ممکن است برای همیشه در ذهن فامیل جدید که سال به سال هم شما را نمی‌بینند، بد جوری خراب شوید. پس نکات ذیل را که با راهنمایی دکتر شیری آماده شده است را برای یک شروع خوب به کار بگیرید.

 

- وقتی وارد خانواده جدید می‏شوید، کم‏ حرف باشید. البته سکوت زیادی هم ممکن است کارتان را خراب کند و یک وقت خدایی نکرده فکر کنند «از دماغ فیل افتاده ‏اید» و خودتان را می‏گیرید. در حد لزوم حرف بزنید و مراقب باشید که کلام تان، شما را بی اعتبار نکند.

 

1- گوش دادن فعال را یاد بگیرید؛ وقتی یکی از فامیل‏ جدید‏ها دارد برای‌تان ماجرای هیجان‏ انگیزی تعریف می‏کند، همین طوری در چشمانش زل نزنید. باور کنید توی حال طرف می‏خورد.

 

حداقل کمی چشم‏هایتان را گرد کنید تا هیجان حرف‏هایش را در صورت شما ببیند. از حرف هایش سوال بپرسید و نشان دهید دانستن ماجراهایی که او تعریف می کند، برایتان جالب است.

 

2- پخمه نباشید! اگر با شما شوخی کردند، الکی خودتان را به آن راه نزنید ، فکر نکنید زیادی مثبت بودن خوب است. البته زیادی هم قاطی شوخی‏ها نشوید چون این که در برخورد اول جلف به نظر برسید، خیلی بهتر از پخمه بودن نیست.

 

3- اگر قرار است ناهار و شام را خانه نامزدتان باشید، به نسبت نقش آقا و خانم‏ های فامیل، به آشپزخانه کمک کنید. فقط زیادی گرم کار نشوید چون ممکن است در بهترین حالت یک آدم خود‏شیرین به نظر بیایید و در بدترین حالت این کمک کردن تبدیل به وظیفه شما شود.

 

4- در صمیمیت با اعضای فامیل جدید، از نامزدتان جلو نزنید. به اندازه عمر زندگی‏تان برای نشان دادن خودتان وقت دارید. پس خیلی تند نروید! بهترین کار این است که پشت ‏سر نامزدتان حرکت کنید.

 

5- ممکن است بستگان جدید شروع کنند به تعریف کردن از شما. در این مواقع مواظب باشید زیادی خوش ‏به ‌حالتان نشود. در ضمن لازم نیست با تعارف‏های خودکم‏ بینانه عذاب‏ وجدان خودتان را کم‏ کنید و شکسته نفسی کنید. سکوت، لبخند و تشکر بهترین عکس ‏العمل است.

برگرفته از: همشهری جوان



:: موضوعات مرتبط: نامزدی. عقد. ازدواج , ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 809
نویسنده : خورشید

 

دوران نامزدی، چرا و چگونه؟

 

دوران نامزدی,دوران عقد

 

بعد از تفاهم و توافق های اولیه ای که برای ازدواج انجام می شود، طرفین دوران نامزدی یعنی دوران عقد تا عروسی را آغاز می کنند. دورانی برای شناخت بیشتر و شروع یک زندگی بهتر.

 

آثار و برکات دوران نامزدی

 

1. زمینه سازی جهت استقلال دختر و پسر و تدریجی نمودن جدا شدن دختر و پسر از خانواده ای که سال های متمادی در آن زندگی کرده و انس گرفته و عادت کرده اند. این دوره (نامزدی) باعث می شود پدر و مادر و نیز سایر اعضای خانواده خود را برای پذیرش و تحمل جدایی آماده سازند.

 

2. ایجاد انس و همدلی بین زوجین یکی دیگر از آثار دوران نامزدی است. چرا که این دوران ایام و لحظات شیرین و خاطر انگیزی را در مقایسه با ایام گذشته و حتی آینده برای زوجین رقم می زند. دوران نامزدی دوران گذشت و ایثار و محبت و نادیده گرفتن ناملایمات و ناهماهنگی است. دوران معشوق محور و خروج از خود خواهی است.

 

3.آمادگی والدین، از برکات بسیار مهم دوران نامزدی است. برپایی مراسم عروسی دختر و پسر نیاز به پیش شرط ها و لوازمی دارد که دوران نامزدی بهترین فرصت برای تامین آن نیازمندی هاست.

 

4. بدست آوردن شناخت بیشتر و بهتر از یکدیگر. این دوره را گاهی دوره شناخت عمیق تر و دقیق ترنامیده اند. در این دوره موقعیت ها و فرصت های بسیار مهمی بوجود آمده و زمینه های شناخت بیشتر را فراهم می سازد. ماهیت و شخصیت واقعی فرد در یک فرآیند ارتباطی غیررسمی شناخته می شود. دوره نامزدی این فضا و فرصت طلایی را بوجود می آورد. رفت و آمدها، خلوت ها، و تعاملات بیشتر، آن هم در بین فامیل ها، دوستان و آشنایان و لایه های پنهان شخصیت فرد را بیش از بیش نمایان می سازد. در این دوره تعارفات و احیاناً ظاهرسازی های و نقش بازی کردن ها، رنگ باخته و گاهی انتقاد ها و اعتراض ها بیشتر می شود. انتقادها باعث شناخت بیشتر و اعتراض ها موجب افشاگرهای بیشترمی شود.

 

زوجین جوان و خانواده هایشان، نباید تصور کنند که بعد از تقد دیگر کاری از کار گذشته و راه بازگشتی نیست وعروس باید با لباس سفید به خانه بخت برود و با لباس سفید(کفن) خارج شود.

 

دوره نامزدی را می بایست دوره شناخت عمیق تر یکدیگر بدانند و اگر موانع عمده ای در جهت ادامه زندگی بوجود آمده و چهره واقعی نامزد (دخترو پسر) نمایان شد. بدون کمترین تردید (البته با مشورت مشاور راهگشا و توانا) مسیر بازگشت را همورا می سازند. چرا که بعد از عروسی و احیاناً بچه دار شدن، مسیر بازگشت ناهموار و بسیار دشوار خواهد شد. ضمناً نباید این مهم مورد غفلت فراگیرد که طول زمان دوران عقد باید دختر در حدی باشد که طرفین فرصت شناخت دقیق را بدست آورند. کم نیستند خانواده هایی که با عجله و شتاب بعد از نامزدی مراسم عروسی را دایر نموده و فضا و فرصتی برای تحقیق و آشنایی بیشتر برای طرفین فراهم نمی سازند. گاهی شتاب برای تدارک دوران سرنوشت ساز نامزدی را به دوران تهیه جهیزیه، گرفتن وام و تدارک تالار و لوازم عروسی و... تبدیل و محدود می کندد. این امر مشغله ذهنی و فکری طرفین را محدود به لوازم سخت افزاری عروسی نموده وآنان را از شناخت بیشتر یکدیگر محروم می سازد. لذا رفتار و گفتار والدین دو طرف باید به گونه ای باشد که فرزندان فقط به شناخت و نتیجه آن بیندیشند نه چیز دیگر.

 

5.عدم توجه به کاستی ها و ضعف ها، به امید اصلاح آن ها در آینده یکی دیگر از موانع و آسیب های عمده فرآیند شناخت در دوران نامزدی است. کم نیستند کسانی که ضعف ها و ناهنجاری های خاصی را در طرف مقابل و خانواده اش می بیند اما بنا را بر اصلاح آنان در آینده می گذارند. به این گروه هشدار می دهیم به وعده ها و وعیدها اعتنا نکنید و امید به رفع آسیب ها را در دل نپرورانید هر آنچه که هست را ببینید و همان را به رسمیت بشناسید. ریسک و احتمال را دفن کنید.

 

6. در فراز و فرود دوران نامزدی، مشاور را فراموش نکنید. از همین دوره حضور مشاوری دانا و توانا و با تجربه را در زندگی خود جدی بگیرید. هر آنچه ذهن و فکر شما را مشغول نموده و نگران می کند می بایست با مشاور درمیان گذارد و بر اساس توصیه های او عمل کنید.

 

7. در بسیاری موارد و وابستگی و دلبستگی عاطفی و احساسی مانع شناخت صحیح شده و حتی در موارد زیادی مانع پشیمانی و بازگشت (به رغم قطعی شدن آسیب ها و آفت های فکری و فرهنگی و اخلاقی طرف مقابل).

 

خانومی جوان می گفت من از همان روزهای اول بعد از نامزدی متوجه اعتیاد نامزدم شدم اما به دلیل علاقه و عشق شدیدی که به او داشتم و نیز به جهت ترس از آبرو و... به این معضل بی اعتنایی نمودم اما بعد از 9 سال زندگی مشترک و داشتن فرزند 7 ساله، امروز از هم جدا شده و زندگی سیاهی را برای خود و فرزندم رقم زدم. ای کاش در همان دوران نامزدی جدا می شدم.!

 

8.فراموش نکنید در صورت هموار شدن مسیر زندگی مشترک و نبود موانع عمده ادامه زندگی دوران نامزدی بهترین و شیرین ترین دوران برای ابراز و تعمیق و گسترش عشق و محبت است. خاطرات این دوران دا دست کم نگیرید و اوراق و صحنه های زیبایی را در این دوران برای خود ثبت و ضبط کنید.

 

در این دوران دل و دیده مهیای پذیرش گفتنی ها و دیدنی های مهم و عاشقانه است. از این فرصت برای پیدایی و تکوین و تکامل عشق و محبت بهره بگیرید.

 

خاطره نویسی به ثبت رساندن نگاه و نظر طرفین برای آینده زندگی بسیار مفید و سازنده خواهد بود. دیدگاه های نقطه نظرهاست. دغدغه ها و اندیشه ها را در قالب تصاویر، فیلم ها و نامه ها ترسیم و بایگانی کنید.

 

9.رابطه جنسی و رعایت عرفیات : اگرچه در این دوره زوجین می توانند رابطه زناشویی و جنسی داشته باشند اما به جهت رعایت عرفیات و نیز طی کردن دوره شناخت بهترو بیشتر لازم است بشدت مراقب رفتار جنسی خود باشند. چه بسا با انعقاد نطفه در این دوره مشکلات حاد و غیر قابل تحملی برای طرفین بوجود آید که گاهی متاسفانه برای حل آن حتی به سقط جنین اقدام نموده و زندگی را با استرس و اضطراب و ناراحتی و گناه آغاز می کنند.

منبع:tebyan.net



:: موضوعات مرتبط: نامزدی. عقد. ازدواج , ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 696
نویسنده : خورشید

 

عروس خانم های کم طاقت بخوانند!

 

اختلاف های اول زندگی,عروس خانم ها,دوره نامزدی

اختلاف های اول زندگی، به خصوص در دوره نامزدی و عقد خیلی رایج و البته خیلی استراتژیک هستند. چون می توانند آینده رابطه شما را تعیین کنند. می توانند مشخص کنند شما در تنظیم روابط بالغانه رفتار خواهید کرد یا با همین فرمان تا آخر پیش می روید و زندگی پرتنشی می سازید.

شاید بگویید بعد از مدتی برخی از رفتارهای همسرتان آزاردهنده به نظر می رسد. در چنین شرایطی به کمک چند توصیه می توانید شرایط موجود را بهتر بپذیرید و خودتان را با زندگی مشترک تطبیق دهید.
 
پیشگویی را متوقف کنید!
تصور کنید همسرتان در ارتباط با شما آدم فراموش کاری است، او به صورت معمول تاریخ تولد شما، سالگرد ازدواج و یا مناسبت هایی از این دست را فراموش می کند، در عین حال قرارهایی که با شما دارد نیز پشت گوش انداخته و به عنوان مثال اگر قرار است با هم خرید بروید، ساعتی را که با شما قرار گذاشته فراموش کرده و با تأخیر از راه می رسد.

در این مواقع اگر کمی روی رفتار خود دقت کنید متوجه می شوید هر زمان که قراری با او دارید و یا مناسبت خاصی در راه است شما الگوی خاصی را طی می کنید. از ساعت ها پیش، در ذهن خود مشغول تکرار ماجرایی هستید که انتظارش را دارید؛ به احتمال زیاد با خود فکر می کنید که او باز هم دیر خواهد آمد، قرار را فراموش می کند، تولد من را به کل از یاد برده و ... .

این کار که به عنوان «نشخوار ذهنی» نیز می توان از آن یاد کرد، یکی از کارهایی است که می تواند آرامش شما را حسابی به هم بریزد. در واقع از ساعت ها پیش از اینکه رویدادی ناخوشایند برایتان رخ دهد، سطح تنش و اضطراب را در خودتان افزایش داده و باعث می شوید تا تحریک پذیری تان افزایش یابد. در این شرایط اگر همسرتان طبق انتظار شما به وعده خود عمل نکند و یا باز هم قراری را فراموش کند، عصبانیت و دلخوری شدیدتری را تجربه خواهید کرد، چرا که از نظر روانی پیش از این رویداد، دچار فرسایش روانی شده بودید.

در عین حال اگر همسرتان مطابق انتظار شما نیز عمل نکند و به عنوان مثال دقیقاً طبق قرار عمل کند، شما لذت کمتری از این رویداد خوشایند را تجربه کرده و به احتمال زیاد برخورد شما نمی تواند مشوق همسرتان برای تکرار این رفتار باشد. اما راه چاره چیست؟

دست به تجربه بزنید!
گاهی اوقــات برخی رفتارهای ساده همسرمان تنها برای ما تبدیل به رفتارهایی آزاردهنـده می شود، آنقدر که اگر آن رفتار را برای دوستی تعریف کرده و نظر او را بخواهیم، به احتمال زیاد به ما خواهد گفت که بی جهت حساسیت نشان می دهیم و این موضوع آنقدرها هم اهمیت ندارد.

واقعیت این است که رفتارهای کوچک در واقعیت چندان اهمیتی ندارند اما امان از وقتی که یکی از همسران روی یکی از آنها حساس شود. آن وقت با هر بار تکرار، آرامش خانه است که به کل از دست می رود. یکی از ساده ترین راه ها برای کمک کردن حساسیت می تواند تجربه همان رفتار ناخوشایند توسط خود ما باشد.

شاید با خود فکر کنید که امکان ندارد من کاری را که دور از نزاکت می دانم انجام دهم. هرچند هیچ کسی نمی تواند شما را مجبور به انجام کاری که دوست ندارید بکند اما توجه داشته باشید که گاهی اوقات تنها بعد از انجام همان کار است که می توانیم متوجه شویم چرا همسرمان آن کار را تکرار می کند و همین نزدیک شدن به دنیای همسر می تواند باعث کم شدن حساسیت در ما باشد.

به عنوان مثال تازه بعد از ترکاندن آدامس، متوجه می شویم که وقتی کسی آدامس را می ترکاند صدایی متفاوت با دیگران را می شنود، صدایی که او تجربه می کند شدت کمتری از صدایی دیگران می شنوند، دارد و در نتیجه کمتر آزاردهنده است. همین دیدن مسئله از زاویه ای دیگر می تواند به ما کمک کند تا واکنش کمتری نشان داده و حداقل با هر بار تکرار آن رفتار آزار کمتری ببینیم.

نقطه مشترک بسازید
انتقاد و قضاوت را بس كنید. بیشتر مردم از همان اول رابطه شروع به انتقاد می‌كنند. به یاد داشته باشید كه هیچ‌كس نمی‌تواند ازدواجی را نجات بدهد اگر طرفین بیشتر از تحسین‌شدن مورد انتقاد قرار بگیرند. انتقادهای مدام و پی در پی به همسرتان این حس را می‌دهد كه او به اندازه كافی برای شما خوب نیست. این حس (به خصوص برای مردها) سردشدن رابطه را به دنبال دارد. قبل از هر چیز سعی كنید همسرتان را بشناسید و بعد از آن تفاوت‌های قابل قبول همدیگر را بپذیرید.

درباره تفاوت‌ها شفاف‌سازی كنید. اینكه تفاوت را چه معنی می‌كنید، مهم است.
ما همیشه حقایق را از بین فیلترهای متفاوتی رد می‌كنیم كه وجود آن فیلترها به فرهنگ، ‌جنسیت و خانواده بستگی دارد. تنها شرط یك ازدواج خوب، حفظ كردن عشق در رابطه است. می‌توانید همسرتان را در نوع سپاسگزاری‌تان غافلگیر كنید. اگر او چیزهایی را همیشه دوست داشته كه شما با آن مخالفت می‌كردید، می‌توانید با موافقت خود به او حس متفاوت بدهید. اگر همسرتان همیشه تیر و كمان دوست داشته و به نظر شما خرید تیرو كمان از خرج‌های غیرضروری زندگی بوده، ‌می‌توانید با پس‌اندازهایی كه برای تفریح خود كنار گذاشته‌اید،‌ برایش یك تیروكمان بخرید.
منبع: سپیده دانایی، پرشین سایت



:: موضوعات مرتبط: نامزدی. عقد. ازدواج , ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 788
نویسنده : خورشید

ماجرای عجیب بارداری و زایمان یک زن جوان در حمام!! + عکس

ماجرای عجیب بارداری و زایمان یک زن جوان در حمام!! + عکس
یک زن باردار تا زمان زایمانش در نیمه شب حتی از بارداری خود خبر نداشت و نکته عجیب و جالب آن است که همسرش در کل آن شب یعنی زمان زایمان همسرش را در خواب بسر می برد.....

یک زن باردار تا زمان زایمانش در نیمه شب حتی از بارداری خود خبر نداشت و نکته عجیب و جالب آن است که همسرش در کل آن شب یعنی زمان زایمان همسرش را در خواب بسر می برد.
این زن 22 ساله "نادیا واتسون" نام دارد و اهل شهر سامرست، نادیا نیمه های شب از دردی که فکر می کرد برای دوران قاعدگی است بیدار شد و به حمام رفت اما در آنجا به زمین افتاد و درد زایمان او را گرفت.
نکته جالب اینجاست که او بیش از 1 ساعت در حمام دچار درد زایمان شد و در نهایت نوزاد 3 کیلو و 48 گرمی خود را خودش به تنهایی به دنیا آورد. نکته عجیب دیگر خواب همسرش است که با وجود فریادهای بلند او همسرش از خواب سنگین بیدار نشد که نشد، فریادهای او چنان بلند بود که همسایه ها صدای او را شنیدند و با پلیس تماس گرفتند.

ماشینهای پلیس و آمبولانس چند دقیقه بعد از به دنیا آمدن نوزاد این زن جوان که پاپی نام گرفت جلوی درب خانه آنها رسیدند، پدر 22 ساله هم زمانی از خواب بیدار شد که نادیا نوزاد دخترشان را به او نشان داد.
 او در ادامه ی ماجرا و خواب سنگین همسرش گفت: همسرم واقع می تواند در میان هر صدایی حتی آژیر آتش نشانی براحتی بخوابد. من پس از زایمان به اتاق خواب رفتم و به لوئیز نوزاد را نشان دادم اما او دوباره خوابش رفت. دوباره او را بیدار کردم و او تازه پی برد که چه اتفاقی افتاده و کاملا شوکه شده بود.
نادیا یک بارداری و زایمان نادر و کاملا نامشخص داشت، آنچنان که نمی دانست یک جنین را حمل می کند، او افزایش وزن بسیار کمی داشته و در تمام مدت سایز لباس هایش تغییری نکرده بود.
نادیا با دوستش در 8 ماهگی عکس گرفته بود و در آن زمان حتی از بارداری اش باخبر نبود.
"نادیا" 2 شغله پاره وقت دارد و حتی در طول مدت بارداری اش به همسایه باردارش در حمل و خریدهایش کمک کرده بود. این زن در تمام این مدت قاعدگی های منظم داشته و سایز لباس هایش یکسان بوده و به تنها به دلیل خوردن زیاد برگر در شغل جدیدش در رستوران کمی اضافه وزن پیدا کرده بود.

پدر این نوزاد آقای سویینی نیز که در تمام مدت زایمان خواب بود گفت: من واقعا بسیار شرمنده هستم که در تمام این مدت خواب بودم، البته برای من عجیب نیست چون یک بار دیگر نیز بیش از یک ساعت پیتزا را داخل فر گذاشتم و تا زمانی که زنگ اخطار آتش توسط همسایه ها زده شد و سعی داشتند وارد منزل بشوند بیدار نشدم" "من شیفت شب نیز کار می کنم و به همین علت شب ها بسیار خسته هستم و خوابم سنگین است.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: persainv.com


:: موضوعات مرتبط: بارداری وزایمان , ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 1047
نویسنده : خورشید

طب سنتی و ناباروری

 

طب سنتی و ناباروری,داروهای گیاهی ناباروریناباروری,علل ناباروری

جالب است بدانید در گزارشی که وزارت بهداشت استرالیا منتشر کرده روش‌های طب سنتی و مکمل ازجمله طب سوزنی و گیاهان دارویی شانس موفقیت در باروری را به طرز قابل‌توجهی افزایش داده است.
 
صاحب فرزند شدن، آن هم فرزند سالم، آرزوی بسیاری از زوج‌هایی است که به دلایل مختلف از مشکل ناباروری رنج می‌برند، آرزویی که با توجه به پیشرفت علم پزشکی و روش‌های جدید و متفاوت در این زمینه روزبه‌روز دست‌یافتنی‌تر شده است و روش‌های پزشکی مدرن آرزوی بسیاری را در این زمینه برآورده کرده، اما در تعداد زیادی از بیماران نیز این روش‌ها با شکست مواجه بوده است.

 علل ناباروری
نازایی در طب سنتی با عنوان عقر یا عسرالحبل عنوان شده است. به منظور بررسی و تشخیص نازایی در زوجین در طب سنتی ابتدا شرح‌حال، معاینه و آزمایشات لازم انجام می‌شود تا مشخص شود که نازایی مربوط به زن است یا مرد و سپس علل نازایی در آن‌ها بررسی می‌شود.

علل نازایی زنان در طب سنتی به علل رحمی و لوله‌ای، بیماری تخمدانی یا انثیین، مشکلات روحی روانی، رفتاری و مشکلات اندام‌های دیگر، طبقه‌بندی می‌شود. از آنجایی که رحم نیز در طب سنتی دارای مزاج است، بنابراین اگر رحم از حالت تعادل مزاجی خارج شود دچار بیماری می‌شود. یکی از این بیماری‌ها نازایی است به عبارت دیگر، فصل مهمی از علل نازایی مربوط به علل سوءمزاجی رحمی می‌باشد. به این نحو که اگر رحم سردتر از حد معمول باشد، برودت باعث سرد شدن نطفه و در نهایت نازایی در زن می‌شود. درعین‌حال گرم‌تر، خشک‌تر و مرطوب‌تر بودن مزاج رحم هم از علل دیگر ناباروری زنان است. در مورد تخمدان نیز هر گونه اختلال در ساختمان یا مزاج آن منجر به تولید تخمک با کیفیت یا کمیت پایین و اختلال در باروری می‌‌گردد.

علل ساختمانی مانند برخی علل انسدادی در رحم که مانع رسیدن اسپرم به تخمک شود؛ اعم از تنگ بودن دهانه سرویکس، پولیپ رحم، وجود زگیل در واژن، خشکی بیش از حد دهانه رحم (سرویکس) و انحراف سرویکس (میلان رحم)، ورم رحمی، عفونت و ریح رحمی نیز می‌تواند در بروز نازایی زن نقش داشته باشد. درعین‌حال اختلال اعضای اصلی بدن (قلب، مغز و کبد) نیز می‌تواند باعث ایجاد سوءمزاج در رحم و ناباروری شود. به عنوان مثال ضعف مغز که با اختلال در هورمون‌های هیپوفیز و هیپوتالاموس همراه است از علل ناباروری است. گاهی اوقات ضعف کبد نیز می‌تواند منجر به بروز نازایی در زن شود؛ به عنوان مثال چرب بودن کبد در کیفیت تخمک تأثیر می‌گذارد و باروری زن را با اختلال مواجه می‌کند که در نتیجه بایستی بیماری اصلی درمان گردد تا اختلال باروری برطرف شود.

 نازایی در زنان چاق بیشتر از زنان لاغر است
چاقی و لاغری بیش از اندازه نیز از علل بروز نازایی در زن است. علل روحی و روانی اعم از استرس، حزن یا شادی بیش از اندازه و خطاهای رفتاری یا طاری مانند عدم توافق انزالین در مرد و زن نیز منجر به نازایی می‌شود. همچنین نازایی در زنان چاق نسبت به زنان لاغر بیشتر است. در صورتی که زن بلافاصله پس از انزال از جایش بلند شود و یا بالا و پایین بپرد و همچنین بیش از اندازه استحمام نماید می‌تواند منجر به بروز نازایی گردد. بروز بیماری‌هایی همچون سکته مغزی، صرع، فلج و تب سخت نیز منجر به دیر بسته شدن نطفه در زن می‌شود.
پدر
 
کمبود اسپرم در مردان باعث بروز نازایی در آنان می‌شود
تعداد کم یا کاهش کیفیت اسپرم در مردان، اختلال در اوعیه منی (مجاری منی‌بر و اپیدیدیم) و کوچک یا بزرگ بودن بیش از اندازه آلت تناسلی مردان نیز می‌تواند در بروز نازایی نقش داشته باشد.

 درمان ناباروری با روش‌های طبیعی
با توجه به اثربخش بودن طب‌های سنتی و مکمل در کمک به درمان نازایی و اختلالات جنسی، این روش‌ها می‌تواند مکمل‌های خوبی برای روش‌های جدید ازجمله IVF در کمک به درمان انواع اختلالات نازایی و بالا بردن شانس موفقیت آن باشد ضمن آن که هزینه را نیز کاهش می‌دهد البته روش‌های طب سنتی و مکمل گاهی به تنهایی نیز اثربخش است.

توصیه‌هایی که در این مطلب می‌خوانید، توصیه‌های کلی است که برای به کار بردن آن‌ها باید با یک پزشک متخصص مشورت کنید:

* درمان چاقی، افزایش تحرک و ورزش روزانه، تغذیه سالم، استراحت کافی و کاهش استرس اولین قدم برای داشتن یک باروری سالم است.

* از جمله روش‌های طب مکمل که تأثیر آن در درمان انواع اختلالات جنسی و نازایی ثابت شده است طب سوزنی است که با مکانیسم‌های مختلفی از جمله تحریک ترشح هورمون، بهبود جریان خون بیضه‌ها، تخمدان‌ها و رحم می‌تواند به این امر کمک کند. امروزه در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا طب سوزنی در کنار دیگر روش‌های شناخته‌شده مانند IVF استفاده می‌شود که شانس موفق را افزایش و هزینه درمان را کاهش می‌دهد.

* گزارش‌های زیادی وجود دارد که مصرف کنجد سیاه و فرآوری نشده می‌تواند به درمان نازایی در خانم‌ها، به ویژه کسانی که مشکلات قاعدگی و رحمی دارند، کمک کند.

* سویا، شبدر قرمز، نخودفرنگی و نخود از دیگر گیاهانی است که به دلیل دارا بودن استروژن گیاهی می‌تواند در کمک به اختلالات هورمونی زنانه ازجمله مشکلات باروری موثر باشد.

* گل بنفشه، مریم گلی و ریشه گل نیلوفر از دیگر گیاهان مفید در کمک به مشکلات نازایی در خانم‌هاست.

* جینسینگ گیاه بسیار مفیدی است که امروزه در بسیاری از نقاط دنیا برای کمک به اختلالات جنسی آقایان مانند مشکلات نعوظ و انزال زودرس و ناباروری، به ویژه اختلالات کمی و کیفی اسپرم تجویز می‌شود. در زنان نیز این گیاه تأثیرات مفیدی در جلوگیری از یائسگی زودرس و در تنظیم قاعدگی و تخمک‌گذاری دارد.

* گیاه پنج انگشت نیز می‌تواند با کمک به افزایش هورمون‌های زنانه در درمان اختلالات تخمک‌گذاری و قاعدگی اثربخش باشد.

 ترشیجات زیاد و آب سرد ناشتا ممنوع!
از آنجایی که سرد و تر بودن رحم شایع‌ترین علت بروز نازایی در زنان از دیدگاه طب سنتی محسوب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود زنان از مصرف بیش از اندازه ترشیجات و نوشیدن آب سرد ناشتا بپرهیزند. پرهیز از غذاهای مانده و نوشیدن آب سرد پس از نزدیکی، نوشیدن آب پس از ورزش و هنگامی که بدن گرم است از دیگر مواردی است که زوجین می‌توانند با رعایت آن‌ها از بروز نازایی پیشگیری کنند.

 سوسیس و کالباس توانایی باروری را کاهش می‌دهد
مصرف غذاهای آماده مانند پیتزا، سوسیس و کالباس، چیپس و پفک موجب تولید مزاج سرد و خشک در بدن می‌شود که در باروری تأثیر منفی دارد و موجب کاهش توانایی باروری می‌شود.

سبک زندگی امروزه تغییر پیدا کرده است و اساساً افراد بیشتر از مواد غذایی با طبع سرد استفاده می‌کنند. زندگی در آب و هوای آلوده نیز موجب بروز مزاج سرد و خشک در افراد می‌شود که در روحیات و اخلاق افراد نیز تأثیر می‌گذارد همچنین مصرف غذاهای آماده مانند پیتزا، سوسیس و کالباس، چیپس و پفک موجب تولید مزاج سرد و خشک در بدن می‌شود.

افزایش سردی و خشکی در بدن موجب کاهش توانایی جنسی در افراد می‌شود و موجب افسردگی، نگرانی، درگیری و خستگی ذهن نیز می‌شود

مزاج معتدل در بدن افراد شانس باروری را افزایش می‌دهد. اساساً تولید اسپرم در مردان و تخمک در زنان نیازمند این است که اخلاط مناسب در بدن تولید شود.

درگیری‌های ذهنی نیز از عوامل سردی و خشکی مزاج و موجب تغییر حالت‌های روحی و روانی افراد می‌شود همچنین قدرت باروری را کاهش می‌دهد. مزاج سرد و خشک خلط سودا را در بدن افزایش می‌دهد که در باروری تأثیر منفی خواهد گذاشت و اگر افراد تصمیم به باردار شدن دارند باید از مصرف غذاهایی که خلط سودا را در خون افزایش می‌دهد، پرهیز کنند.

 توجه توجه
استفاده از درمان‌های مکمل و طب سنتی باید از سوی متخصصان این رشته و با توجه به تمامی شرایط پزشکی فرد انجام شود. داروهای گیاهی و گیاهان دارویی اگر صحیح و به جا مصرف نشود نه تنها اثربخش نیست که می‌تواند عوارضی را نیز در پی داشته باشد.

 
منابع:
جام جم 
فارس 
تبیان 



:: موضوعات مرتبط: بارداری وزایمان , ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 834
نویسنده : خورشید

 

گفتن خبر بارداری به همسر با 6 راهکار جالب!

یکی از زیباترین لحظه های زندگی زن و شوهرها زمانی است که متوجه می شوند قرار است به زودی صاحب فرزند شوند. اینکه می گویند، بچه ثمره زندگی است، راست می گویند. کودکان هیجان و شادابی ویژه ای را به خانه می آورند که لذت آن را نمی توان به هیچ شادی دیگری تشبیه کرد.


اما اینکه زنان چطور این مساله خبر بارداری را به همسرانشان بگویند نیز هیجان بسیاری دارد. شاید دوست داشته باشید به روشی کاملا خاص و دوست‌داشتنی خبر بارداری را به همسر خود بگویید. اگر ایده خاصی در سر ندارید، شاید روش‌های پایین برایتان جالب باشد.

1. پوستر فیلم

گفتن خبر بارداری,پوستر فیلم

دادن خبر بارداری به همسر به وسیله پوستر فیلم

اگر همسر شما به فیلم یا بازی علاقه بسیاری دارد، می توانید از این علاقه برای بیان خبر بارداری خود به او استفاده کنید. به طور مثال، یک پوستر فیلم درست کنید. نام فیلم را «کودک» بگذارید و موعد تولد او را زمان انتشار فیلم بیان کنید. برای تصویر آن نیز می توانید از عکس تست مثبت بارداری استفاده کنید. این روش بسیار جالب، جدید و متفاوت است و همسرتان از دیدن آن هیجان زده خواهد شد.

 

2. نقاشی خود و همسرتان

نقاشی

دادن خبر بارداری به شوهر به وسیله نقاشی خود و همسرتان

همه دوست دارند زیبا نقاشی کنند. اما برای این منظور لازم نیست یک نقاش حرفه ای باشید. با ساده ترین فرم تصویرنگاری همچون نقاشی های دوران کودکی می توانید به زیباترین و جالب ترین روش ممکن، خبر بارداری خود را به اطلاع همسرتان برسانید. خود و همسرتان را نقاشی کنید و در قسمت شکم خود، یک کودک به شکل خودتان به صورت افقی بکشید تا معلوم شود یک نوزاد دوست داشتنی در شکم دارید. مطمئن باشید این نقاشی را تا همیشه نزد خود نگاه خواهید داشت.

3. کتاب داستانی

کتاب داستانی,بیان خبر بارداری

گفتن خبر بارداری با کتاب داستان

برای بیان خبر بارداری خود به همسرتان، ایده ای خلاقانه برایتان داریم. یک کتاب درست کنید. نه کتاب الکی و بی ارزش. برای طراحی روی جلد آن زمان صرف کنید و موضوع نام کتاب را نیز مرتبط با باراداری و تغییر روند زندگی و هیجانی که قرار است به زندگیتان وارد شود، انتخاب کنید. برای صفحات داخلی آن نیز چندین صفحه در مورد رویدادهایی که قرار است پس از این برای او پیش بیاید، بنویسید.

4. دادن خبر بارداری به وسیله تی‌شرت مخصوص

باردار بودن ,گفتن خبر بارداری با تی شرت

گفتن خبر بارداری به همسر به وسیله تی شرت مخصوص

اگر همسرتان اهل پوشیدن لباس های اسپرت و تی‌شرت هست، برای او تی‌شرتی به رنگ دلخواه سفارش دهید که روی آن نوشته شده باشد: «بابا» . برای خنده دار شدن این ایده حتی می توانید پیکانی هم به سمت بالا به سمت صورت همسر خود بکشید تا قشنگ پدر شدن او را نشان دهد. برای اهدای این تی‌شرت می توانید صبح که می خواهد سرکار برود آن را در میان لباس هایش بگذارید.

5. اشاره های غیرمستقیم

بارداری ,باردار بودن ,گفتن خبر بارداری

گفتن خبر بارداری به همسر به وسیله اشاره های غیر مستقیم

هیچ چیز جالب تر از این نیست که در و دیوار خانه را پر کنید از نشانه های غیر مستقیم. به طور مثال، می توانید روی مایع دستشویی بنویسید: «یک نان گرد و کوچولو در فر است» یا جمله های خلاقانه ای که خودتان به ذهنتان می رسد و می تواند اشاره ای به باردار بودن داشته باشد.

6. کارت پستال

گفتن خبر بارداری با کارت پستال,خبر بارداری

گفتن خبر بارداری به شوهر و دوستان با استفاده از ایده کارت پستال

می توانید برای خبر بارداری به همسر و دوستان از ایده کارت پستال استفاده کنید. یک کارت زیبا طراحی کنید و روی آن بنویسید که باردار هستید. یکی از آنها را به همسر و باقی را به دوستان خود هدیه کنید.
منبع:برترین ها



:: موضوعات مرتبط: بارداری وزایمان , ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 1003
نویسنده : خورشید

 

کفش پاشنه بلند، چرا دشمن داره؟

 

راهنمای خرید کفش,نکاتی برای خرید کفش

 

کفش هایی با پاشنه تیز، پاشنه بلند بدون بند، لژ یکسره، پاشنه ی بلند دوک شکل و لژهای بلند چیزهایی هستند که اکثر خانم ها را به هیجان می آورند! این ها انواع معمول کفش های پاشنه بلندی هستند که خانم ها می پوشند. با پاهای دل فریبانه ی پدیکور شده، خانم ها کفش های پاشنه بلند را بسیار جذاب و کامل کننده ی زیباییشان می دانند.

دوست دارند که با یک جفت پاشنه ی خیره کننده قدشان را بلندتر کنند. اگرچه در مد پاپوش ها در طول زمان تغییراتی ایجاد شده، ولی گرایش به پوشیدن کفش های پاشنه دار همچنان بدون تغییر مانده است.یادتان نرود، همیشه این طور بوده و هست که هرچیز خوبی، بدی هایی هم دارد. این درمورد کفش های پاشنه بلند هم صدق می کند؛ به عوارض جانبی پوشیدن آن ها توجه کنید.

۱. کمر درد

در زمان راه رفتن با کفش پاشنه بلند تمام فشار بدن روی کمر متمرکز می شود. این مساله گردش خون را در آن نواحی کاهش می دهد که با درد در کمر و مفاصل ران همراه است.

۲. فشار پا

در کفش پاشنه بلند پایتان در معذب ترین وضع ممکن قرار دارد. فشار روی پاشنه ی پاها نهایتا درد شدیدی در پاهایتان ایجاد خواهد کرد. کفش راحتی تمام وزن بدن شما را حمل می کند، و زمانی که کفش پاشنه بلند پایتان باشد، این وزن روی پاشنه ی کفش شدید و غیر قابل کنترل می شود.

۳. راه رفتن نامتعادل

حالت بدن خانم ها با پوشیدن کفش پاشنه بلند تغییر می کند. بعضی خانم ها نمی توانند در چنین موقعیتی تعادل خود را حفظ کنند. راه رفتن برایشان به شدت سخت می شود. ممکن است با از دست دادن تعادل و لغزیدن به زمین بیافتند. در چنین شرایطی احتمال پیچ خوردن و رگ به رگ شدن مچ پا وجود دارد. همچنین ممکن است عضلات و تاندون ها هم دچار کشیدگی و التهاب شوند. پیاده روی معمولا یک ورزش خوب تلقی می شود ولی نه با کفش های پاشنه بلند!

۴. بیماری های ستون فقرات

تراز طبیعی ستون فقرات با پوشیدن کفش پاشنه بلند به هم می خورد، که باعث درد بسیاری خواهد شد.بعلاوه کرختی و سوزش هم محتمل است.

۵. فرورفتگی ناخن های پا

مطالعات نشان داده که کفش های پاشنه بلند، علت اصلی فرو رفتن ناخن ها در گوشت پا هستند. برداشتن این ناخن ها، زمانی که پزشک از ابزار تیزی برای اینکار استفاده می کند، درد بسیاری خواهد داشت.

کفش های پاشنه بلند بدون شک یک نماد فشن هستند، ولی آیا نباید قبل از به خطر انداختن بدنمان بیشتر فکر کنیم؟

 

منبع : خانوم ها



:: موضوعات مرتبط: مد ومدگرایی , ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 1182
نویسنده : خورشید

در این پست شما را با آموزش تصویری ساخت جاشمعی با شاخه و تنه درخت آشنا می کنیم .

 

نحوه ساخت جاشمعی, جاشمعی با شاخه و تنه درخت

 

نحوه ساخت جاشمعی, جاشمعی با شاخه و تنه درخت

 

نحوه ساخت جاشمعی, جاشمعی با شاخه و تنه درخت

 

نحوه ساخت جاشمعی, جاشمعی با شاخه و تنه درخت

 

منبع : donyayezanane1364.niniweblog.com



:: موضوعات مرتبط: هنرهای خانه داری , ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 1108
نویسنده : خورشید

 

با نمونه هایی از طراحی سنتی خانه های آمریکایی آشنا شوید .

طراحی سنتی خانه

جدیدترین طراحی سنتی خانه,چیدمان سنتی خانه

طراحی سنتی خانه

جدیدترین طراحی سنتی خانه,چیدمان سنتی خانه

طراحی سنتی خانه

جدیدترین طراحی سنتی خانه,چیدمان سنتی خانه

طراحی سنتی خانه

جدیدترین طراحی سنتی خانه,چیدمان سنتی خانه

طراحی سنتی خانه

جدیدترین طراحی سنتی خانه,چیدمان سنتی خانه

طراحی سنتی خانه

جدیدترین طراحی سنتی خانه,چیدمان سنتی خانه

طراحی سنتی خانه

جدیدترین طراحی سنتی خانه,چیدمان سنتی خانه

طراحی سنتی خانه

جدیدترین طراحی سنتی خانه,چیدمان سنتی خانه

 



:: موضوعات مرتبط: دکوراسیون وچیدمان , ,
تاریخ : شنبه 27 / 3 / 1393
بازدید : 2386
نویسنده : خورشید

شباهت بازیگران ایرانی و خارجی به همدیگر

ee4o3xbbqq00shpzgfl23 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

f6vkrcwn1af45w2w3mb1 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

4h1o6d2wyweghb7yna1 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

ppt3pzvz06q5fokzeml1 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

71qboamn7qm28i5lbjhg1 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

ktxy0ho4glwd9fs51y681 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

5tiv5p4xqglpuwj7a11 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

73uyihy0umlf0y0snqb41 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

 

20120509 034357 شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی + عکس

 


سایت سرگرمی و تفریحی

 

مشاهده بیشتر در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: شباهت ها , ,

با سلام امیدوارم لحظات خوب وخوشی را در فان کلوب آذرخش سپری کنید ومطالب دلخواهتان را بیابید وبا نظراتتان من را در بهتر شدن فان کلوب یاری رسانید

برای بهتر شدن اذرخش چه باید کرد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فان کلوب آذرخش و آدرس azarakhsh2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 972
بازدید ماه : 6115
بازدید کل : 289975
تعداد مطالب : 610
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1


کد هدایت به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com