عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 9 / 10 / 1393
بازدید : 1287
نویسنده : خورشید

پژو 508 را ببینید

پژو 508 RXH

266317_550



:: موضوعات مرتبط: ماشین , ,
:: برچسب‌ها: ماشین ,
تاریخ : دو شنبه 28 / 4 / 1393
بازدید : 1144
نویسنده : خورشید

شبح سیاه در خیابان های تهران+عکس

 
گروه اقتصادی، تصویر زیر، یک دستگاه خودروی لوکس مدل « شبح سیاه Black Phantom» ساخت شرکت انگلیسی رولز رویس را که قیمتی بیش از ۱ میلیارد تومان دارد، نشان می‌دهد که در خیابان های تهران است.

به گزارش بولتن نیوز، تصویر زیر، یک دستگاه خودروی لوکس مدل « شبح سیاه Black Phantom» ساخت شرکت انگلیسی رولز رویس را که قیمتی بیش از ۱ میلیارد تومان دارد، نشان می‌دهد که در خیابان های تهران است.
 


:: موضوعات مرتبط: ماشین , ,
تاریخ : شنبه 27 / 3 / 1393
بازدید : 1125
نویسنده : خورشید

تزیین رمانتیک ماشین عروس

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران

تزیین ماشین عروس

مشاهده بیشتر ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: ماشین , ,
تاریخ : دو شنبه 10 / 3 / 1393
بازدید : 1255
نویسنده : خورشید
اف - تایپ (F-Type) محصولی دونفره اسپرت(Roadster) است که بر پایه پلت فرم مدل ایکس کی (XK) روباز طراحی و تولید می گردد که در اصل این خودرو مدل توسعه یافته پروژه ایکس 152 (X152) کمپانی جاگوار است و از سال 2013 قابل سفارش در نمایندگی های جاگوار می باشد. جاگوار - اف - تایپ (Jaguar F-Type) بصورت سقف نرم عرضه می گردد و طراحی آنرا یان کالوم (Ian Callum) بر عهده داشته است. شاسی یکپارچه از آلومینیوم می باشد که این مزیت باعث چالاکی هر چه بیشتر این مدل نسبت به مدل‌های قبل جاگوار است . مشتریان این برند لوکس انگلیسی سه انتخاب برای این خودرو ی اسپرت پیش رو دارند که از آنها می توان به مدل استاندارد 3 لیتری (V6) با توان 340 اسب بخار ps، مدل اس F-Type S) همین پیشرانه توانی برابر با 380 اسب بخار ps و مدل 8 سیلندر 5 لیتری با توانی معادل 495 اسب بخار ps اشاره کرد. همچنین این نیرو ها توسط یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک به چرخهای عقب منتقل می شود. رقبای جاگوار - اف تایپ خودرهایی همچون پورشه - باکستر (Porsche Boxster) ، ب ام و - زد 4 (BMW Z4) و مرسدس بنز - اس ال کی (Mercedes-Benz SLK) می باشند.
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: ماشین , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

با سلام امیدوارم لحظات خوب وخوشی را در فان کلوب آذرخش سپری کنید ومطالب دلخواهتان را بیابید وبا نظراتتان من را در بهتر شدن فان کلوب یاری رسانید

برای بهتر شدن اذرخش چه باید کرد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فان کلوب آذرخش و آدرس azarakhsh2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 798
بازدید هفته : 1177
بازدید ماه : 5000
بازدید کل : 288860
تعداد مطالب : 610
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1


کد هدایت به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com