عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 21 / 2 / 1393
بازدید : 2804
نویسنده : خورشید

به گزارش ساتین خبر مادر شدن خاله شادونه (ملیکا زارعی) در بخش خبری۲۱ شبکه اول سیما پخش شد! مشخص نیست اهمیت خبری و رسانه ای این رویداد چقدر است که سردبیران خبر تلویزیون آن را در اخبار سراسری شبکه یک پخش کرده اند.

البه قبلا هم عکس هایی از ملیکا زارعی و دو فرزندش منتشر شده بود

 

 

و ملیکا زارعی معروف به خاله شادونه مجری برنامه‌های کودک است.وی همسر علی صادقی بازیگر معروف ایرانی می باشد. همچنین او خواهر کوچکتر مریلا زارعی هنرپیشهٔ سینما و تلویزیون است.

بیوگرافی

ملیکا زارعی برزی(خاله شادونه) در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد، رشته حقوق قضایی خوانده است ،از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامه ی تازه ها از شبکه ۲ آغاز کرد ،و در سال ۸۲ در سریال دوران سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه مهر خاموش بازی کرد و از سال ۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد ، به خاطر صدای کودکانه‌اش و صداقتی که در کلامش وجود دارد، خیلی زود در دل بچه‌ها جا باز کرد، او برای اینکه کودک درونش همیشه سرزنده باشد، دائم کتاب‌های ویژه کودکان را می‌خواند و سعی می‌کند تمام وقتش را با آنها سپری کند، او عاشق بچه‌هاست و به نظرش بچه‌ها پاک‌ترین موجوداتی هستند که خداوند آفریده.

 

و علی صادقی متولد ۱۴ آذر ۱۳۵۹ تهران در بیمارستان طرفه می باشد. او بازیگر طنز سینما و تلویزیون ایران است. پدرش تراشکار و مادرش خانه‌دار است یک خواهر کوچک‌تر و یک برادر بزرگ‌تر از خودش دارد. وی مدرک فوق دیپلم کامپیوتر را دارد. به گفتهٔ خودش به طور اتفاقی و با مجموعه آفتاب عالم تاب ساخته امیر سماواتی و مازیار حبیبی‌نیا وارد عرصهٔ سینما شد

 

 

منبع:ساتین



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
تاریخ : دو شنبه 20 / 2 / 1393
بازدید : 3302
نویسنده : خورشید

 

 

 

 

این روزها این خبرها را قطعا چند بار شنیده اید

مرتضی پاشایی فوت کرد  ،   خبر فوت مرتضی پاشایی ، مرتضی پاشایی در گذشت ، خواننده معروف  پاپ درگذشت

 

خیلی از شما که طرفدار او بودید قطعا ناخودآگاه دلتان آشوب می شد و منتظر بودید کلیک کنید و یا بشنوید این خبر دروغ است.

مرتضی پاشایی که در روزهای پیشین شایعاتی مبتنی بر مرگ او منتشر شده بود با برگزاری کنسرت در رودهن به شایعات پایان خواهد داد.

هفته گذشته بود که برای چندمین بار خبر مرگ مرتضی پاشایی در فضای مجازی دست به دست چرخید و این شایعه هر لحظه به حقیقت نزدیک‌تر می‌شد که محمد علیزاده‌ خبر درگذشت او را تکذیب کرد.

تا کنون این چهارمین بار است که این شایعه مطرح می‌‌شود و شایبه بیمار بودن او دهان به دهان می‌چرخد. اما هر بار این خبر تکذیب شده و به ناراحتی مرتضی پاشایی از درز چنین خبرهایی انجامیده است.

حالا بعد از ماجرای شایعه سازی‌های طولانی، پاشایی بعد از حضورش در برنامه نوروزی شبکه ۲ در رودهن به روی صحنه خواهد رفت.

این کنسرت در روز سه شنبه ۲۳ اردبیهشت و در ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد و پاشایی از طرفدارانش در رودهن میزبانی خواهد کرn.



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
تاریخ : شنبه 16 / 2 / 1393
بازدید : 3185
نویسنده : خورشید

 

توضیحات‌ یک‌ بازیگر درباره‌ عکس‌ جنجالی

به گزارش نامه نیوز به نقل از مهر: نیما شاهرخ‌شاهی یکی از بازیگرانی که عکسش در یکی از شبکه‌های مجازی با موضوع خوردن کباب گنجشک مورد انتقاد قرار گرفته است با رد چنین خبری تاکید کرد از مدافعان حقوق حیوانات و محیط زیست است و تاکنون جان یک مورچه را هم نگرفته است.

نیما شاهرخ شاهی درباره عکسی که در رسانه‌ها از او و چند بازیگر دیگر با عنوان شکار گنجشک منتشر شده است، گفت: این خبر دروغ محض است. عکسی را برداشته‌اند که چهار قسمت دارد یک طرف آن من وسیاوش خیرابی هستیم، یک طرف سحر قریشی و یک طرف هم عکس جوجه کباب گذاشته‌اند. عکس دیگری هم آسمان را گذاشته اند و بعد گفته می شود مراسم شکار گنجشک بوده است.

وی در توضیح اینکه این عکس توسط سحر قریشی با همین توضیح «گنجشک‌خوری با دوستان» منتشر شده است چطور شما آن را تکذیب می‌کنید؟ بیان کرد: اصلا چنین چیزی در کار نبوده است و من از رسانه‌هایی که چنین اخبار دروغی را منتشر کرده‌اند، شکایت می‌کنم. من خودم عضو انجمن حمایت از حیوانات هستم و در جهت پایداری مسایل زیست محیطی کوشش می کنم.

بازیگر سریال «میلیاردر» اظهار کرد: من منبع اصلی این عکس را ندیده ام اما چطور بعضی از چند عکس قضاوت کرده‌اند که مراسم شکار گنجشک بوده است. من اصلا می خواهم بدانم تشبیه این جوجه کباب‌ها به گنجشک از کجا آمده است و اصلا مگر کسی گنجشک می‌خورد؟ این افراد مطمئن باشند من از چنین اخبار بی پایه و اساسی شکایت می‌کنم.

وی در ادامه در توضیح این عکس که ابتدا در صفحه اینستاگرام سحر قریشی گذاشته شده است، گفت: من با خانم قریشی صحبت کردم و او گفت که چنین عکسی گذاشته است اما از موضوع و مضمونی که در رسانه‌ها مطرح شده اظهار بی اطلاعی کرد.

بازیگر در پایان خاطرنشان کرد: من این خبر را تکذیب می کنم و نمی گذارم اینچنین آبروی مرا ببرند. من هرگز آسیبی به حیوانات نمی‌زنم. نمی دانم چطور می توان بین چهار عکسی که از هم جداست ارتباط برقرار کرد. برای کسانیکه اینچنین می خواهند آبروی ما را ببرند، متاسفم. من تاکنون جان یک مورچه را هم نگرفته ام.

منبع خبر: نامه



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
تاریخ : چهار شنبه 15 / 2 / 1393
بازدید : 2343
نویسنده : خورشید

 

طلاقهـــــــــــــــــــای معـــــــــــــروف سیــنما ایران.


اکرم محمدی – مجید جعفری
مهتاب کرامتی – بابک ریاحی پور(آهنگساز)
لیلی رشیدی – نیما بانکی
آناهیتا نعمتی – ابوالفضل پورعرب
آتنه فقیه نصیری – فریبرز عرب نیا
آتنه فقیه نصیری – رفیع پیتز(کارگردان)
ع
سل بدیعی – فریبرز عرب نیا
سارا خوئینی ها – چنگیز وثوقی
سارا خوئینی ها – یوسف مرادیان
مونا بانکی پور – امین حیایی
تانیا جوهری – مرحوم خسرو شکیبایی
فرحناز منافی ظاهر – حسین محب اهری
پرستو گلستانی – بهروز بقائی
شبنم طلوعی – کوروش تهامی
سیما تیرانداز – ناصر هاشمی
امین زندگانی – مینا لاکانی
رامبد شکرابی – عاطفه رضوی
علی دهکردی – آفرین چیت ساز
آزیتا حاجیان -محمد رضا شریفی نیا
شراره رخام – فرهاد قریب(استیون راش
امیر غفارمنش و شادروان پوپک گلدره،
سعید راد و نوش آفرین
.


در مورد ثمره این ازدواجهای شکست خورده هم باید گفت که: از لیلی رشیدی و نیما بانکی یک پسر مونده

آناهیتا نعمتی و ابوالفضل پورعرب(دختری به نام رایکا) که همزمان با تولد این دختر پورعرب از زن دیگه اش صاحب یک پسر شد که دلیل واقعی طلاق او با آناهیتا نعمتی بود

عسل بدیعی و فریبرز عرب نیا (یک پسر)

سارا خوئینی ها در پانزده سالگی یک دختر به نام غنچه برای چنگیز وثوقی بدنیا آورد و از یوسف مرادیان فرزندی ندارد اون پسری رو هم که داره از ازدواج دومش داره

مونا بانکی پور بازیگری بود که در سریال خواب و بیدار در نقش همسر دانیال حکیمی ظاهر شد هم از امین حیایی یک پسر به نام دارا داره

 

و تانیا جوهری هم از مرحوم خسرو شکیبایی یک دختر به نام پوپک داره که در خارج زندگی می کنه

 منبع مجله اینترنتی بانوفا

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
تاریخ : چهار شنبه 15 / 2 / 1393
بازدید : 2969
نویسنده : خورشید

 

انتظامی درباره طولانی شدن پروژه این موزه فرهنگی و هنری  گفت: به نظرم کارها در این مدت دو سه ساله طبق روال و برنامه پیش رفته است و آماده سازی مجموعه برای بهره برداری نیاز به زمان مناسبی داشت. من هم همیشه پیگیر این مساله بودم تا زودتر به سرانجام برسد.

«آقای بازیگر» تعداد مکان های فرهنگی و هنری کشور را در مقایسه با ظرفیت و نیاز متقاضیان و علاقه مندان به این حوزه ها ناکافی دانست و افزود: با این حال افتتاح همین موزه در منطقه شمیران تهران می تواند کار قشنگی باشد و به نوعی خلأ این مساله را در این منطقه پر کند. چون ما پیش از این در این منطقه چنین فضای فرهنگی و هنری نداشتیم.

انتظامی در ادامه درباره ویژگی های این موزه توضیح داد: وجود سالن تئاتر، گالری، شهر فرنگ و امکانات دیگر این مکان را به فضای مناسبی برای جوانان و دوستداران هنرهای نمایشی تبدیل خواهد کرد. شهرداری هم که حالا دیگر مسئولیت این مجموعه را به عهده دارد، علاقه مند است این حرکت بازخورد و اطلاع رسانی مناسبی داشته باشد تا به نیازهای بخشی از جوانان هنرمند و هنردوست پاسخ داده شود.

بازیگر فیلم های خاطره انگیز «گاو» و «اجاره نشین ها» درخصوص این که آیا چنین اقداماتی می تواند منجر به الگوسازی و ترویج این فرهنگ شود، گفت: واقعا نمی دانم، اما امیدوارم این حرکت مقدمات تکرار چنین کارهایی را فراهم کند.

به هرحال انجام این قبیل کارها نیاز به گذشت دارد. مثلا به من پیشنهاد شده بود که همین خانه ام را که چهل سال در آن زندگی کرده ام تبدیل به آپارتمانی ده طبقه کنند، پنج طبقه آن را اجاره می دادند و پنج طبقه هرکدام صدوپنجاه و پنج متر را هم دراختیار من می گذاشتند که من قبول نکردم و گفتم می خواهم اینجا را به فضایی فرهنگی و هنری برای هنرمندان و جوانان تبدیل کنم. چون دوست داشتم و واقعا دلم می خواست این کار را انجام دهم، اما واقعا همه این کار را انجام نمی دهند. خیلی ها ملک خود را می فروشند و پولشان را می گیرند و راحت زندگی شان را می کنند.

انتظامی درباره وضع جسمی خود نیز اشاره کر د و گفت: بد نیست، اما هر شرایطی هم که داشته باشم دیگر اقتضای سن و سالم است. وی در پاسخ به این پرسش که آیا در کار جدیدی به عنوان بازیگر حضور دارد یا نه، خندید و گفت: نه آقا، ما نفس نمی توانیم بکشیم، چه برسد به این که در کار جدید بازی کنیم! بازیگر سریال به یادماندنی «هزاردستان» درخصوص آخرین شرایط فیلم «قطار زمستانی» خسرو سینایی نیز که مدت هاست بحث تولید آن به درازا کشیده است، توضیح داد: گویا طرف ایرانی برای ساخت این فیلم اعلام آمادگی کرده است و طرف لهستانی هم تمایل زیادی برای تولید این اثر دارد. امیدوارم مشکلات و موانع پیش روی این مساله برداشته شود و این فیلم خوب و ارزشمند که تولید آن اعتباری برای کشورمان محسوب خواهد شد، بزودی ساخته شود.

عزت الله انتظامی در پایان سخنانش برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی کرد و گفت: امیدوارم امسال شرایط طوری باشد که هنرمندان هیچ گاه بیکار نباشند و بتوانند در آرامش کار و فعالیت کنند.

کار استاد انتظامی برای همیشه ماندگار است

در همین حال مدیر روابط عمومی و مشاور هنری شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران هم که مسئولیت افتتاح این خانه موزه را برعهده دارد، در گفت وگو با جام جم توضیحاتی درباره این خانه موزه داد و گفت: سعی کرده ایم ساختار خانه عوض نشود، اما با طراحی های فوق العاده ای تغییراتی در مجموعه اعمال شد.

خاتمی که خود از کارگردانان صحنه نمایش است، اردیبهشت تئاتر ایران را بهترین و مناسب ترین زمان برای افتتاح این موزه دانست و گفت: قصد داریم در اردیبهشت ماه که مصادف با جشن های تئاتر است این مجموعه فرهنگی و هنری را به بهره برداری برسانیم.

این مقام مسئول اعلام بودجه اجرای این طرح را به آینده نزدیک موکول کرد و افزود: پس از پیشنهاد ارزشمند استاد انتظامی، این فضا توسط شهرداری از ایشان خریداری شد و با هزینه های بعدی اکنون در آستانه بهره برداری قرار گرفته است. ارزش این مکان فقط به عنوان خانه استاد انتظامی نیست، بلکه به گفته خود این بازیگر پیشکسوت طی سال ها محل رفت و آمد و نشست و برخاست و جلسات بزرگانی چون علی حاتمی، ناصر تقوایی، جمشید مشایخی و چهره های ماندگار دیگر هنرهای نمایشی ایران بوده و باعث شکل گیری جرقه های اولیه بسیاری از فیلم ها و مجموعه های ماندگار کشور شده است. بنابراین نیاز بود با چنین حرکتی این مکان ماندگار شود.

گفتنی است، خانه موزه استاد عزت الله انتظامی در بلوار اندرزگو منطقه شمیران تهران واقع شده و در زیربنایی معادل 538 مترمربع قرار دارد و شامل بخش های جذابی از جمله موزه استاد انتظامی، سالن بلک باکس تئاتر با ظرفیت 120 نفر، شهر فرنگ، اتاق آینه، تماشاخانه، کافی شاپ، گالری و تابلوی ثبت امضا و یادگاری ویژه هنرمندان صاحب نام است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

با سلام امیدوارم لحظات خوب وخوشی را در فان کلوب آذرخش سپری کنید ومطالب دلخواهتان را بیابید وبا نظراتتان من را در بهتر شدن فان کلوب یاری رسانید

برای بهتر شدن اذرخش چه باید کرد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فان کلوب آذرخش و آدرس azarakhsh2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 6273
بازدید کل : 290133
تعداد مطالب : 610
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1


کد هدایت به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com